Harjoitusottelupaidat:
Käsittääkseni CHL/Warrior antaa tietyn väripaletin, josta seurojen pitää valita ja heidän vihreä on suht erivärinen Ipan vihreän kanssa.
Paitamallia voisi jo uudistaa. Jos itse saisin päättää, niin mustaa paidassa minimimäärä ja muuten pelkästään keltavihreä kokonaisuus. Harjoituskaudenpaidassa oli ihan ok aihio, mutta siitä olisi muutamalla korjauksella saanut hienon paidan.
Se on juuri näin, rohkeasti myös kypärät vihreiksi ja keltaisiksi koti- ja vierasasuun.Tästä aivan samaa mieltä! Vihreä ja keltainen kunniaan, musta saisi olla pienemmässä roolissa.
Kauneus on katsojan silmässä ja makuasioista ei sovi kiistellä, mutta siitäkin huolimatta onhan tuo peliasu, joka Ruotsin "sipulilla" on päällä ihan helvetin hieno ja selvästi tyylikkäämpi kuin esim. valjut harjoituspelipaidat, joissa oli vain keltaista ja vihreätä. Musta väri kuuluu Ilveksen pelipaitaan. Hiharaidat tosin saisivat olla ohuemmatTästä aivan samaa mieltä! Vihreä ja keltainen kunniaan, musta saisi olla pienemmässä roolissa.
Harjoituskauden paidat kyllä ihan hirveät turun sinapit. Ei jatkoon.Paitamallia voisi jo uudistaa. Jos itse saisin päättää, niin mustaa paidassa minimimäärä ja muuten pelkästään keltavihreä kokonaisuus. Harjoituskaudenpaidassa oli ihan ok aihio, mutta siitä olisi muutamalla korjauksella saanut hienon paidan.
Turun Sinapit tulee myyntiin.
EDIT: No johan on taas. Harjoituskaudella olleet preseason paidat Koittakaa nyt päättää.
Eemeli Suomi | 481 € |
Kalle Väisänen | 400 € |
Simon Stransky | 400 € |
Daniel Gazda | 399 € |
Jakub Malek | 379 € |
Dominik Pavlat | 355 € |
Ville Meskanen | 355 € |
Kasper Bjökqvist | 355 € |
Adam Najman | 351 € |
Jens Lööke | 325 € |
Jarkko Parikka | 325 € |
Joona Nättinen | 324 € |
Ondrej Kos | 351 € |
Samu Bau | 325 € |
Eemil Laurell | 311 € |
Samuli Ratinen | 310 € |
Niklas Friman | 310 € |
Sebastian Soini | 309 € |
Matias Mäntykivi | 305 € |
Juuso Könönen | 304 € |
Toni Utunen | 304 € |
Arttu Pelli | 300 € |
Juho Rautanen | 295 € |
Erik Borg | 294 € |
Otto Latvala | 290 € |
| |
Yhteensä | 8 457 € |
|
Mitkä on noi sukat?!Tänään ollut kuvailupäivä ja tästä hieman näkee ensi kauden kotipaitaa. Aikalailla näytettäisiin menevän samanlaisella pohjalla, nuo hihan viivat on näköjään käänteisessä järjestyksessä verrattaen viime kauden paitaan.
katso liitettä 9819
Miks mulla on sellanen fiilis että jossain siitä kolmospaidasta jo tiisattiin. Oliko Tuomisto itse, en muista.Ilves vaihtanut tänään kaikkiin some-tileihin tällaisen kuvan. Tuli vaa tästä mieleen että voisiko tässä olla tiiseriä kauden kolmospaidasta, joka olis valkoinen tolla logolla
katso liitettä 9905
Voisiko valkoinen väri olla enemmän tuossa logon ympärillä oleva kermanvalkoinen ainakin paljon pehmeämpi silmälle Mutta kyllähän musta olisi kaikista paras kolmospaidan väri.Miks mulla on sellanen fiilis että jossain siitä kolmospaidasta jo tiisattiin. Oliko Tuomisto itse, en muista.
Mulle ei henk. koht iske valkoinen Ilves-paita, joten toivon, että olisi musta. Tämä sivulogo taasen on ihan äärettömän hieno ja voisi enempikin olla käytössä.