Ilveksen peliasut

Pok

Tähtipelaaja
En yllättyisi jos tällä tai ensi kaudella Ilves pelaisi taas kasariottelun violeteissa paidoissa. Sen verran paljon violettia väriä ympätään "huomaamattomasti" Ilveksen materiaaliin. (yksi supersankari-Ilveksistä, tämän kauden alkushowssa violetti isossa roolissa ja näköjään viimeisimmässä Pelicans-ennakkokuvassakin violetti tausta ja toisella ilveksellä violetti takki)

Ihan fine tosin minulle, jos Ilves pelaa kerran 5-10 vuoteen aina yhden pelin violetissa. Hauska kuriositeetti. Kunhan sitä ei oikeasti olla koskaan ottamassa violetiksi kolmospaidaksi, jossa siis pelattaisiin monta ottelua yhden kauden aikana.

Sen sijaan toivottavasti ei saada mitään ideoita pelata samassa hengessä tylsässä punaisessa paidassa mitään futisotteluita enää, vaikka sillä on sama historia kuin kiekon violetilla paidalla.

Viimeksi muokattu:

Toppapöksy666

Luottopelaaja
En yllättyisi jos tällä tai ensi kaudella Ilves pelaisi taas kasariottelun violeteissa paidoissa. Sen verran paljon violettia väriä ympätään "huomaamattomasti" Ilveksen materiaaliin. (yksi supersankari-Ilveksistä, tämän kauden alkushowssa violetti isossa roolissa ja näköjään viimeisimmässä Pelicans-ennakkokuvassakin violetti tausta)

Ihan fine tosin minulle, jos Ilves pelaa kerran 5-10 vuoteen aina yhden pelin violetissa. Hauska kuriositeetti. Kunhan sitä ei oikeasti olla koskaan ottamassa violetiksi kolmospaidaksi, jossa siis pelattaisiin monta ottelua yhden kauden aikana.
Kiinnitin tohon violettiin eilen kans huomiota ja varsinkin siinä alkushown aikana pisti silmään se.

Oletan, että @Violetti kolmospaita tykkää mikäli näin tapahtuu. :D

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
En yllättyisi jos tällä tai ensi kaudella Ilves pelaisi taas kasariottelun violeteissa paidoissa. Sen verran paljon violettia väriä ympätään "huomaamattomasti" Ilveksen materiaaliin. (yksi supersankari-Ilveksistä, tämän kauden alkushowssa violetti isossa roolissa ja näköjään viimeisimmässä Pelicans-ennakkokuvassakin violetti tausta ja toisella ilveksellä violetti takki)

Sen sijaan toivottavasti ei saada mitään ideoita pelata samassa hengessä tylsässä punaisessa paidassa mitään futisotteluita enää, vaikka sillä on sama historia kuin kiekon violetilla paidalla.
Vai olisiko tuossa kyse ihan väriteoreettisista jutuista? Olin ihan paska kuviksessa mutta keltainen, vihreä ja violetti muodostaa jonkun vastaväriyhdistelmän tai jotain. Tän sivun perusteella ainakin :D

Viimeksi muokattu:

M22

Luottopelaaja
Vähän harmittavan huonosti lähetyksestä erottaa numerot selistä tässä vaaleassa :/
Ehdit ennen mua, sanoin aivan samaa.
Muuten, en tiedä, mulle ei toi valkoinen oikein uppoa.
Mutta, "makuasia sano musti, kun muniaan nuoli".

RanskanIlves

Luottopelaaja
Ovat ne kyllä todella upeat. Vihreä ja valkoinen on mainio yhdistelmä!

M22

Luottopelaaja

jäsenJ

Vakiokokoonpanossa
On kyllä!

Liitteet

• IMG_20241006_164031.jpg
    IMG_20241006_164031.jpg
    771,9 KB · kertaa luettu: 146

M22

Luottopelaaja
Itse en pidä kyllä yhtään mutta onneksi en minä ole siellä näistä päättämässä.
Huh huh, mä jo luulin, että mä olen ainoa. Ns "erilainen nuori", paitsi etten ole näköjään erilainen, enkä missään tapauksessa nuori

viltur

Vakiokokoonpanossa
Ilves pelasi ensimmäisen pelinsä yöpyjamissa ja tulos oli sen mukainen. Kamalat rääsyt noi. Vois polttaa samantien pois
.....