Tesoman kyttyräselkä
Vakiokokoonpanossa
Sukat on kolmospaidan hihan mukaiset eli valko vihreät.
Kiinnitin tohon violettiin eilen kans huomiota ja varsinkin siinä alkushown aikana pisti silmään se.En yllättyisi jos tällä tai ensi kaudella Ilves pelaisi taas kasariottelun violeteissa paidoissa. Sen verran paljon violettia väriä ympätään "huomaamattomasti" Ilveksen materiaaliin. (yksi supersankari-Ilveksistä, tämän kauden alkushowssa violetti isossa roolissa ja näköjään viimeisimmässä Pelicans-ennakkokuvassakin violetti tausta)
Ihan fine tosin minulle, jos Ilves pelaa kerran 5-10 vuoteen aina yhden pelin violetissa. Hauska kuriositeetti. Kunhan sitä ei oikeasti olla koskaan ottamassa violetiksi kolmospaidaksi, jossa siis pelattaisiin monta ottelua yhden kauden aikana.
Vai olisiko tuossa kyse ihan väriteoreettisista jutuista? Olin ihan paska kuviksessa mutta keltainen, vihreä ja violetti muodostaa jonkun vastaväriyhdistelmän tai jotain. Tän sivun perusteella ainakinEn yllättyisi jos tällä tai ensi kaudella Ilves pelaisi taas kasariottelun violeteissa paidoissa. Sen verran paljon violettia väriä ympätään "huomaamattomasti" Ilveksen materiaaliin. (yksi supersankari-Ilveksistä, tämän kauden alkushowssa violetti isossa roolissa ja näköjään viimeisimmässä Pelicans-ennakkokuvassakin violetti tausta ja toisella ilveksellä violetti takki)
Ihan fine tosin minulle, jos Ilves pelaa kerran 5-10 vuoteen aina yhden pelin violetissa. Hauska kuriositeetti. Kunhan sitä ei oikeasti olla koskaan ottamassa violetiksi kolmospaidaksi, jossa siis pelattaisiin monta ottelua yhden kauden aikana.
Sen sijaan toivottavasti ei saada mitään ideoita pelata samassa hengessä tylsässä punaisessa paidassa mitään futisotteluita enää, vaikka sillä on sama historia kuin kiekon violetilla paidalla.
Ehdit ennen mua, sanoin aivan samaa.Vähän harmittavan huonosti lähetyksestä erottaa numerot selistä tässä vaaleassa :/
Nigeria, Pakistan vai IFK Mariehamn ?Ovat ne kyllä todella upeat. Vihreä ja valkoinen on mainio yhdistelmä!
Huh huh, mä jo luulin, että mä olen ainoa. Ns "erilainen nuori", paitsi etten ole näköjään erilainen, enkä missään tapauksessa nuoriItse en pidä kyllä yhtään mutta onneksi en minä ole siellä näistä päättämässä.
Nuo numerot pitäisi rajata voimakkaammin! Muuten ihan ok:tVähän harmittavan huonosti lähetyksestä erottaa numerot selistä tässä vaaleassa :/