Mulla on ainakin käsitys että jäsen
@Johtotähti tietää mihin Ilveksellä on rahaa ja mihin ei. Olis kiva jos hän sitä joskus vähän avaisi.
Käy mulle muutkin jos tietoa on eikä mutua.
Tietoa ei ole muuta kuin se, mikä on julkisesti jaossa. Muutenkin olen nykyään moodissa retired.
Yhtiökokouksessa Jalo sanoi joukkueessa olevan kiinni 2,7-2,8 miljoonaa, kun pelaajabudjetti on 3 miljoonaa. Tämän jälkeen Nalli on poistunut ja Aho vuokrattu HPK:hon, joidenka vaikutus on lähinnä pyöristyksiä.
Pennasen ja Raipen palkkaus lisää oman arvion mukaan kuluja noin 150.000 euroa. Tämä saattaa pienentää pelaajabudjettia, mutta varmuutta siitä ei ole. Huonoimmillaan tämä saattaa tarkoittaa sitä, että pelaajabudjetti on nyt lähes käytetty.
Tämän kauden tulos on joka tapauksessani hallinnassa. Viime kevään MM-kisojen aitiomyynti sekä tämän kauden yhteistyökumppanituotot ovat sellainen pohja, että tulos säilynee plussalla, vaikka yleisömäärä ja aitiotulot sukeltaisivat.
Ilveksen VAPAA oma pääoma on edelleen miinuksella, vaikka tulos viime vuonna olikin hyvä. SVOP-rahasto toki on kohtuullinen. Mitään vararahastoa pelaajahankinnoille ei siis taseessakaan ole, joten kovin vaikea on uskoa suuriin pelaajahankintoihin.
Edit: Mode tarvittaessa siirtäköön oikeaan ketjuun. Vastasin tänne missä oikein nimellä kysyttiin.
EDIT2: Korjattu virhe. Tietenkin vapaa oma pääoma. Jos koko pääoma olisi miinuksella, pitäisi siitä tehdä ilmoitus kaupparekisteriin. Pahoittelu virheestä.