Näinhän tuo menee. Itse pidän jo näillä luvuilla selvänä, että onnistuminen on luokkaa kiitettävä. Mutta erityisen mielenkiintoista on päästä katsomaan liikevaihdon ja tuloksen taakse siinä vaiheessa kun päästään näkemään tase ja tuloslaskelma ihan rivitasolla.Sen voi tietenkin noin nähdä ja ymmärtää, mutta Oy:n taloudenhoito ja varsinkin tilinpäätöksen suunnittelu ja strategisointi onkin vallan toinen kuvio. Moni asia vaikuttaa moneen ja samalla muodostaa ulospäin näytettävän lopputuleman. Ja, kuten edellä jo kirjoitettiin, ihan lain ja pykälien puitteissa.
Siis onko joukkue tässä tapauksessa pelaajat/valmennusjohto yms?Kysäsin joukkueelta ja kyl siel oli sen kannalla et on fiksusti investoitu. Onko totuus mene ja tiedä mut näin mulle sanottiin.
500-700K kertoili Aro jokunen aika sitten Aamulehdessä.Mielenkiinnolla sitä odottaa naapurin vastaavaa julkistamista.
500-700K kertoili Aro jokunen aika sitten Aamulehdessä.
Ei täs ruveta nimiä kertoo mutta ylhäältäkin ollaan yhteyksissä...Siis onko joukkue tässä tapauksessa pelaajat/valmennusjohto yms?
Kysäsin joukkueelta ja kyl siel oli sen kannalla et on fiksusti investoitu. Onko totuus mene ja tiedä mut näin mulle sanottiin.
En tiedä mikä totuus on Ilveksen suhteen, mutta ihan faktaakin on, että miljoonia ei missään tilillä kannata makuuttaa.
500-700K kertoili Aro jokunen aika sitten Aamulehdessä.
Jatkoajassa Tappara kannattaja tuollaista kirjoitteli.Eikös Aro puhunut muutamasta sadasta tonnista vai onko tuohon tullut joku tarkempi korjaus?
Lipun hinnathan eivät siis kokonaan tule Ilveksen taskuun joten laskukaava siltä osin aika väärä. Täytyy lisäksi kysyä, että mistä syystä kuvittelet ettei Ilves olisi tälle tilikaudelle budjetoinut viime kevään MM-kisojen tuloja tai viime kesänä tehtyjen NHL-sopimusten korvauksia?Joku tässä haiskahtaa? Täytyy silti jo sanoa, että ei tästä tuloksesta nyt noi negafiilis tulla.
Ilves taisi budjetoida 6500 yleisökeskiarvoon eikä laskea pleijareita. Ei ollut naapurin kaltaista ilmaiseksi peliin meininkiä. Keväällä täysiä halleja. Keskiarvossa 2000 per peli ylimääräistä.
Jos lipun keskiarvo 25€(en yhtään tiedä/muista mitä oikeasti on) niin
30 x 2000 x 25 = eikös ton tuloksen pitäisi olla bruttoa jo 1.500.000 € yli budjetoidun. Siihen sitten kevään pelit mm kisat nhl tulot puhutaan tuloista joita ei ole budjetoitu tyyliin 2-3 miljoonaa? Ja kai budjetti pitäisi laskea voitolle alunperinkin edes vähän. Joku ei siis täsmää.
Voi siis olla että joku lähi kausi mennään vielä miinuksille ja paljon JOS joukkue floppaa ja buumi hetkellisesti vähän lopahtaa?
Mielenkiinnolla sitä odottaa naapurin vastaavaa julkistamista.
Mehän ei tiedetä lukuja mut ehkä ja mites se media mikä tuli. Menikö siihen euroja? Maksettiinko velkoja? Niinku M22 tais sanoa ni ilman tilinpäätöstä rivi riviltä nää on pelkkää arvailua.Ilves Hockey Oy on ostanut enemmistön Ilves Edustus Oystä, voisiko ne minun haaveilemat pari milliä esimerkiksi lurahtaa siihen, vai näkyykö ne ollenkaan tuossa?
Ilves Hockey Oy on ostanut enemmistön Ilves Edustus Oystä, voisiko ne minun haaveilemat pari milliä esimerkiksi lurahtaa siihen, vai näkyykö ne ollenkaan tuossa?