Ilveksen talous

No kun tuon nyt periaatteessa pystyy käydä päättelemässä Ilveksen nettisivuilta, niin säästetään aikaa. Tälli Oy on tosiaan aikaisemmin ollut useita vuosia 1-2 ketjun kumppani ja nyt poistunut listoilta kokonaan.
Kiitoksia! Laiskana kysyin, niin ei tarvinnut etsiä.

Kiitoksia! Laiskana kysyin, niin ei tarvinnut etsiä.

Ole hyvä.

Yhteistyökumppaneista sen verran, että Ilveksellä näemmä vieläkin puuttuu kumppaneista panimo. Taitaa olla joukkue kun joukkue, niin ymmärrettävistä syistä tuollainen löytyy muilla pääkumppaneista?

Omaan silmään myös kummankin joukkueen sponssaaminen on yleistynyt. Aikaisemmin tuo oli hyvinkin harvinaista, mutta nykyään on useita firmoja, ketkä ovat kummallakin puolella aitaa.

Omaan silmään myös kummankin joukkueen sponssaaminen on yleistynyt. Aikaisemmin tuo oli hyvinkin harvinaista, mutta nykyään on useita firmoja, ketkä ovat kummallakin puolella aitaa.
Tähän varmaan yksi syy on kausarit/klubikortit.

Yritys missä olin töissä hankki molempien peleihin nuo ja samalla firman logo tuli tuonne nettiin näkyviin vaikka sinänsä kyseessä ei ollut mikään suora ”sponssaaminen” tai mainosyhteistyö.

Ole hyvä.

Yhteistyökumppaneista sen verran, että Ilveksellä näemmä vieläkin puuttuu kumppaneista panimo. Taitaa olla joukkue kun joukkue, niin ymmärrettävistä syistä tuollainen löytyy muilla pääkumppaneista?

Nokian Panimo: saa suorittaa. Joulumarkkinoille ulos innovatiivinen Ipa-IPA.

Tähän varmaan yksi syy on kausarit/klubikortit.

Yritys missä olin töissä hankki molempien peleihin nuo ja samalla firman logo tuli tuonne nettiin näkyviin vaikka sinänsä kyseessä ei ollut mikään suora ”sponssaaminen” tai mainosyhteistyö.
Varmaan ihan totta. Ajat muuttuvat, joskus "ennen vanhaan" tuohon saattoi vaikuttaa isoissakin firmoissa jonkin yksittäisen henkilön tuntemat sympatiat.
Itsekin olen aikanaan ollut töissä firmalla jolla oli useampi kausikortti ja muuta yhteistyötä naapurin kanssa, eikä Ilves-yhteistyö tullut kysymykseen, eikä kyseessä ollut pieni yritys eikä ihan vähäinen yhteistyö.
Myöhemmin myös sellaisella, jossa henkilöstön käytössä oli puolen tusinaa Ilveksen kausikorttia.
Mitä olen seuraillut, niin kummatkin firmat ovat tänä päivänä molempien mukana.

Ravintola- ym. puolella on vähän pakkokin. Jos profiloituu liiaksi toisen seuran tukijaksi, se voi näkyä toisen joukkueen kannattajien ostoskäyttäytymisessä. Itse en esimerkiksi käy eräässä ravintolassa, jossa WC:n ovet olivat sinisen ja oranssin väriset ja yläpuolella pienen pieni Tapparan lippu.

Ravintola- ym. puolella on vähän pakkokin. Jos profiloituu liiaksi toisen seuran tukijaksi, se voi näkyä toisen joukkueen kannattajien ostoskäyttäytymisessä. Itse en esimerkiksi käy eräässä ravintolassa, jossa WC:n ovet olivat sinisen ja oranssin väriset ja yläpuolella pienen pieni Tapparan lippu.
Nyt tuli mieleen se yksi jannu jolla oli oranssi vessanpönttö ja muutenkin teemoitettu WC. Onkohan näitä enemmänkin jotka yhdistävät Tapparan kannattamisen ja WCn ja miksi näin tapahtuu?

Jep Pirkanmaalla tämä on iso haaste ja syö varmasti kummankin euroja.

Takaisin