Täälläkin osa vähän tuntui naureskelevan sille taannoiselle IS:n uutiselle, jossa tuotiin esille Ilveksen ja Tapparan eroja historian kautta. Joo, en minäkään haluaisi että meillä oltaisiin ihan samalla tavalla rautakanki perseessä kuin naapurissa, mutta kun tää asetelma on vuodesta toiseen ihan sama, niin pikku hiljaa alkaa toivoa sitä rautakankea tai ihan mitä vaan, joka toisi edes vähän enemmän ryhtiä tähän hommaan.
Tilanne huutaa muutosta, eikä edes välttämättä kovin isoa. Ollaan päästy jo aika lähelle finaalia, vaikka ei oltais oltu ihan timanttia.
Hölön vaatimustaso on kuulemani mukaan kohdillaan, mutta miten muiden kohdalla. Vaatiiko Tillu, Jalo, muut mitään? Yritetäänkö Ilvekseen saada oikeasti motivoituneita pelaajia, jotka haluaa voittaa ja on valmiita tekemään mitä vaan menestyksen eteen, niin yksilö- kuin joukkuetasolla? Ja antaako Ilves siihen mahdollisuuden, vaatiiko se kehittymään?
Mä meen foorumin vastavirtaan: mulle on melkeinpä se ja sama, minkä nimisiä pelaajia meille tulee ja millä tehoilla he on pelanneet aiemmin. Mulle tärkeintä on se, mitä mä näen heistä kentällä, kun he pelaa Ilveksen väreissä sen vähintään 60 peliä runkosarjaa. Meillä on käynyt kovia nimiä, Niku jne. mutta vajaaksi on jäänyt kokonaisuuden kannalta. En enää jaksa kiinnostua ns. kovista nimistä paljoakaan. Ihan sama mitä oot ollut, kunhan tuut tänne tekemään töitä meidän ja sitä kautta myös sinun menestyksen eteen.
Ja kyllähän meille tosiaan otetaan pelaajia kehittymään, mutta se vaatii myös organisaatiolta sen, että meidän täytyy vaatia pelaajilta ihan helvetisti. Ja mun mielestä me voidaan se tehdä, koska me ei olla enää mikään rupunen pikkuseura, vaan vuodesta toiseen yksi mestarisuosikeista - edelleen. Me ollaan vittu vie Tampereen Ilves ja meille ei voi tulla vaan pelaileen. Meille tullakseen pitää haluta vuodattaa verta, hikeä ja kyyneleitä tän seuran ja sen historian eteen - vaikka tulisit tänne vaan vuodeksi tai kahdeksi.