Jarno Saarinen sanoi:Pisteet muuten tästäkin http://ilves.com/?p=29828 Heikkilä avas suunsa ja Juupe hankki sinne kaverin hoitaan hommia. Positiivistä tämäkin.!
J
sämpylä sanoi:Vai oli Juupe tätä jo suunnitellut ennen Heikkilän tuloa. Oot sää Juupe aikas lööperisetä
sämpylä sanoi:Vai oli Juupe tätä jo suunnitellut ennen Heikkilän tuloa. Oot sää Juupe aikas lööperisetä . Jos tiedetään Piiroisen kiireet niin on toimittava heti ja uutta miestä tilalle päivittäiseen toimintaan. Jos Tumppi ois kauden loppuu vetäny, niin kuka uskoo että fysiikkapuolella tapahtuu mitään. Juupe hilaa köyttä kaulaansa mitä enemmän lausuntoja antaa, kello käy.
http://keskustelu.jatkoaika.com/threads/ilves-hockey-oy-n-tulevaisuuden-n%C3%A4kym%C3%A4t-vuonna-2014.58403/page-23#post-6277510Nyt jälleen täytyy erotella toisistaan Ilves ja Ilves-Hockey Oy. Ilves ei olisi palkannut Honkalehtoa edellisen valtavan flopin jälkeen. IH:lle puolestaan Honkalehto on unelmavävy. Vinnien klaanilaisten näkökulmasta Essi tanssii sulavasti pillin mukaan, eikä yhteisten pisneksienkään vuoksi hangoittele vastaan tai lähde penkomaan asioita. Essille (ja Jorille) IH on puolestaan "kultakaivos". Aikaisemmilla näytöillään heille ei varmaan olisi juuri työpaikkoja ollut tarjolla, mutta IH:ssa puolestaan heille taitaa olla tuplapalkat eli peruspalkka plus tulot Sponsvisionin kautta. Eli sekä IH:lle että Honkalehdolle yhtälö on varsin toimiva. Vinnie on todennut useampaan otteeseen, että Honkalehto on ollut paras toimitusjohtaja. Ulkopuoliset puolestaan ovat toista mieltä.Phil.A kirjoitti: ↑
Vain Ilveksessä voi olla näin helvetin tyhmää väkeä, että alkujaankin palkkaa toimarikseen jo kerran täysin flopanneen Honhkalahden (vai mikäs se oli, ei kiinnosta) ja siihen kylkeen kiekkopiireissä nollanäytöillä sähläävän tuhnun, Pajuojan. Tulevaisuuden näkymät Honkapuron ja Pajuojan kanssa ovat aika saatanan synkät.
Normaalissa työelämässä ja tiukassa kilpailuyhteiskunnassa Honkalehdolla ei olisi ollut mitään mahdollisuuksia päästä takaisin. Mielenkiintoista olisi tietää se summa, jonka Honkalehto on nostanut vuosien varrella välittömästi (palkat ja provisiot) sekä välillisesti (Sponsvision).
Olen itse monesti ajatellut, että tämän alemmaksi IH Oy ei voi vajota. Olen ollut väärässä. Näinä viime viikkoina ollaan vajottu tämän Osakeyhtiön syvimpään alhoon. Suomen kiekkokartalla komeillaan sijalla 16 ja koko orkesteri on täysin sekaisin. Eri henkilöiden suusta kuullaan eri suuntaista tarinaa ja riitoja on useammankin tahon välillä. Ja tämä kaikki on jäävuoren huippua sen perusteella, mitä kuulee eri sidosryhmistä. Hävettävin saavutus ei siis ole tuo, että 15 suomalaista joukkuetta on edellä. No läksyni olen oppinut. En siis enää sano, että tämän alemmaksi ei pääse, koska IH osoittaa, että aina pääsee.
sämpylä sanoi:Luulis että Ilvesjohtoa vituttaa joka kausi saada paskaa niskaa tekemisistään (tekemättömyydestään). Sitkeetä porukkaa, luulis tajuuvan että tää homma ei ole mua varten.
Ja sitä paitsi noissa hommeissa ei hiki tule kuin saunassa.Rauman Kukko sanoi:sämpylä sanoi:Luulis että Ilvesjohtoa vituttaa joka kausi saada paskaa niskaa tekemisistään (tekemättömyydestään). Sitkeetä porukkaa, luulis tajuuvan että tää homma ei ole mua varten.
Mutta eikös se ole kuitenkin mukavaa vetää hyvää tiliä ja pitää välit hyvinä saunakavereihin?
sämpylä sanoi:Joskus se kuitenkin loppuu, missäs sit ne kaverit. Bisneksetki taitaa aikas lailla olevan kiinni Ilveksessä, joten mitäs sitten. Toki mua ei haittaa pätkääkään mihin vaipuvat.
Nestori sanoi:Keskustelin hiljattain Mikki Leinosen kanssa (jonka organisaatio- ja kiekko-osaamista Ilves voi vain kadehtia) ja kysyin, mikä on hänen mielestään tärkein erottava tekijä Ilveksen menestyksettömyyden ja Tapparan laadukkaan tekemisen välillä. Vastaus oli nopea; "omistuspohja". Leinosen mukaan operatiivisen toiminnan näkökulmasta ei voi kylliksi korostaa tasapainoista omistuspohjaa ja sitä, miten se mahdollistaa strategisen ja päättäväisen toiminnan kehittämisen.