Ilveksen valmentajisto ja johto

Blackhawk

Luottopelaaja
Toki tuo vähän erikoinen oli, mutta ainakin Liigan sisällä Ilveksellä kyllä on täysi etu saada jatko verrattuna muiden jengien kosiskeluihin. Kuitenkin joukkueen vaihto valmentajana on niin iso muutos verrattuna pelaajien siirtymiseen. Eikä jatko jää kyllä rahasta kiinni, kun Ilves pystyy maksamaan täysin saman mitä muutkin.
Aivan varmasti näin.

Kelta vihreä sydän

Rivipelaaja
Joonas Tanska, ei onnistunut HIFK:ssa, ei ole onnistunut missään muuallakaan. Ei onnistunut edes katsomaan padistään että ei todellakaan kannata haastaa. ULOS! Uutta kokeilijaa tilalle. Mistä ja millä näytöillä tämä meille edes kaivettiin, 20 vuotta kuvioissa ja ei kertaakaa edes ehdolla mihinkään päävalmentajaksi.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Joonas Tanska, ei onnistunut HIFK:ssa, ei ole onnistunut missään muuallakaan. Ei onnistunut edes katsomaan padistään että ei todellakaan kannata haastaa. ULOS! Uutta kokeilijaa tilalle. Mistä ja millä näytöillä tämä meille edes kaivettiin, 20 vuotta kuvioissa ja ei kertaakaa edes ehdolla mihinkään päävalmentajaksi.
Kyllä Joonas Tanska on meidän murheista tasan pienin.

Jos haluat jotain apuvalmentajaa kritisoida niin kritisoi vaikka Merikiveä.

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Kyllä Joonas Tanska on meidän murheista tasan pienin.

Jos haluat jotain apuvalmentajaa kritisoida niin kritisoi vaikka Merikiveä.
No en tiedä mitä näki padiltään, mutta alivoiman sai hankittua käymättä kentällä.

Taitaa apuvalmentajat olla murheista pienimmät, joka tapauksessa vaikka YV ei toimisikaan. Jos ensin saataisiin tasakentällisin peli edes siedettävälle tasolle.

IhanJuniori

Junioripelaaja
No en tiedä mitä näki padiltään, mutta alivoiman sai hankittua käymättä kentällä.

Taitaa apuvalmentajat olla murheista pienimmät, joka tapauksessa vaikka YV ei toimisikaan. Jos ensin saataisiin tasakentällisin peli edes siedettävälle tasolle.
Siis Tanskahan ei sitä päätöstä tee vaan antaa vain oman mielipiteensä Hölölle.

Hölö sen viimeisen päätöksen tekee ja kantaa vastuun siitä.

Tanska = Alivoima
Merikivi = Ylivoima

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Olin viime kauden jälkeen jo sitä mieltä että sitä freesausta olisi pitänyt suorittaa myös apujoukoissa.

Olisin antanut puhtaan lähdön ja laittanut koko apunelikon vaihtoon jos tilalle olisi ollut pätevää sakkia. Karhu korhosella kovaa tekemistä ja pitkän jatkon kirjoitus tärkeää.

Merikivi
Saarinen
Näppilä
Tanska
Bye bye.
Ilves on melko kovalla/nimekkäällä nipulla jäänyt nyt altavastaajaksi monessa osiossa. Jotain siellä kesälläkin vähän tehdään jarru päällä kun joka jätkä näyttää Ilvesnutussa usein perkuleen hitaalta ja haluttomalta. Taklauksia ja luistimilla liitämistä ei nähdä. Omanalueen pelissä juostaan jälleen täysin päättömästi ja maalivahti on usein täysin tekemättömässä paikassa. Erikoistilanteissa yv on todella paskaa miettien millaista seppää sinne olisi tarjolla.

Toivottavasti Hölö saa täysin vapaat kädet valita seuralaisensa ensi kaudelle. En tietenkään usko (enkä oikeasti laittaisi jokaista luiskaan) täydelliseen saneeraus remonttiin, mutta yksittäisiä palasia voisi olla terveellistä vaihtaa. Ei saa olla mikään syojatyöpaikka toi apukoutsaaminen. Liipasimella ensimmäisenä Merikivi heti perässään Tanska. Saarinen ja Näppilä löysässä hirressä.

Toisin Petri Kontiolaa ja Maso Lehtosta penkin taakse ensi kaudella.

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Onhan tää jumalauta vitsi? Tää kuuluu kategoriaan Ässä UTJ:ksi

Oot heittämässä Tanskaa ulos kun meidän alivoima on Liigan viidenneksi parasta?
Alivoima ajoittain runkosarjassa kyllä osastoa, toimii. Isoissa peleissä mutulla sanon että liian passiivinen. Onko Tanskan ainoa rooli toi av?
Penkiltä kun puuttuu ajoittain sitä tunnetta niin kaksikko Merikivi&Tanskan luimistelu ottaa ajoittain aivoon. En tietenkään palkkaisi ketään vain huutamaan sinne, mutta jotain tunnetta joukkue on kaivannut monta vuotta. Maso&Petri ei todellakaan olisi mikään vitsi korvaamaan kolmikosta Merikivi/Tanska/Saarinen kahta pallia.

Menisitkö itse samoilla ensi kauteen? Merikivi liian helppo maali yksin nuijittavaksi.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Menisitkö itse samoilla ensi kauteen? Merikivi liian helppo maali yksin nuijittavaksi.
Ei sillä ole mitään väliä millä minä menisin.

Vain ja ainoastaan sillä millä Hölö haluaa mennä ja tämän kauden Hölö on halunnut mennä tolla tiimillä.

Voi hyvä luoja näitä juttuja. Kontiola ja Lehtonen apuvalmentajiksi ja Ässä UTJ:ksi :D

Onneksi meidän organisaatio ei ole ihan pelkkien puuhamiesten käsissä.

EDIT: Tosiaan alivoima viidenneksi paras ja ylivoima kolmanneksi paras. MOLEMMAT PIHALLE! :D

Ai saatana on hieno huomata, että siellä on maximum attack päällä heti sunnuntai aamusta.

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Ei sillä ole mitään väliä millä minä menisin.

Vain ja ainoastaan sillä millä Hölö haluaa mennä ja tämän kauden Hölö on halunnut mennä tolla tiimillä.

Voi hyvä luoja näitä juttuja. Kontiola ja Lehtonen apuvalmentajiksi ja Ässä UTJ:ksi :D

Onneksi meidän organisaatio ei ole ihan pelkkien puuhamiesten käsissä.
Keskustelupalsta kuivuisi melko nopeaa jos omia hahmotelmia ei tänne rustailisi. Ja mikä tuo Ässä UTJ:ksi oli. Ei ole tullut minun suustani.
Ajoittain huudetaan täällä (ei vain minulle vaan yleisesti) että tuokaa omia ehdotuksia eikä pelkkää "parempaa sisään" vouhkaamista. Mä heitän Petrin nimeä jatkossakin yhdeksi kandidaatiksi. Mason juttuja ja tekemistä kun on kuunnellut/nähnyt uskon vahvasti mieheen.

Välillä on tuntunut että onko nimekäs ja ison rahan joukkue silti ollut vähän puuhamiesten käsissä kun Pellut, Tepesit ja Kalpat pyyhkii nimen omaan tekemisellä ohi rahaseuran (sisältää pientä kärjistystä)?

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Kontiola jos valmentajanuran haluaa tehdä niin olisi parempaa vetää muutama kausi junnuissa ja katsoa sopiiko moinen juttu miehelle.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Keskustelupalsta kuivuisi melko nopeaa jos omia hahmotelmia ei tänne rustailisi. Ja mikä tuo Ässä UTJ:ksi oli. Ei ole tullut minun suustani.
Ajoittain huudetaan täällä (ei vain minulle vaan yleisesti) että tuokaa omia ehdotuksia eikä pelkkää "parempaa sisään" vouhkaamista. Mä heitän Petrin nimeä jatkossakin yhdeksi kandidaatiksi. Mason juttuja ja tekemistä kun on kuunnellut/nähnyt uskon vahvasti mieheen.
Toi Ässä UTJ:ksi on yhden polvisuojapojan toive. Joo ei hyvähän niitä nimiä on tuoda. Ihmettelen vaan, että joukkue joka on kiinni hopealuistimessa vaihtaisi erikoistilanne valmentajat :)
Välillä on tuntunut että onko nimekäs ja ison rahan joukkue silti ollut vähän puuhamiesten käsissä kun Pellut, Tepesit ja Kalpat pyyhkii nimen omaan tekemisellä ohi rahaseuran (sisältää pientä kärjistystä)?
Pelaajiston olisi pitänyt riittää Pussinokkia ja KalPaa vastaan, että ei jäänyt kiinni siitä.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Nemo Nieminen pääsi melko nopeasti valmennukseen kiinni ilman junnuputkea. Uskon Petrin olevan vielä 2.0 Nemoon nähden.
Ja Nieminen itse myönsi Ruotsin keikan jälkeen että hän kiirehti tuossa jutussa. Nyt sitten tekee kotiläksyjä Tapparan U20 joukkueessa. Ei valmentajanuraa kannata kiirehtiä vaan sitä voi pala palalta rakentaa eikä hypätä suoraan syvään päätyyn. Varsinkin Konnan tapauksessa aloittaisin vähän hitaammin junnujen kanssa että löytyykö paloa sellaiseen juttun kuin valmennus.

Onko liian paljon tapahtunut liian nopeasti?

– Eihän sitä koskaan tiedä. Valmentajan työ on sellaista, että joskus ollaan edessä ja joskus ollaan takana. Valmennusmatka on pitkä. Se on paljon ajoituksista kiinni. Kauhean pitkiä suunnitelmia ei voi tehdä.

– Aikaa ja vuosia pitää saada alle. Ei niinkään, että tässä ja tuossa yhdessä jutussa pitää kehittyä, vaan enemmän kokonaisuutta pitää rakentaa vuosien aikana.

Luikaus

Luottopelaaja
Merikivi ja Saaris-Pasi ulos, muut ovat tehneet vähintäänkin hyvää jälkeä.

ipa1970

Luottopelaaja
Höpö höpö! Meiltä vaan kokeneita ja meritoituneita valmentajia pihalle ja Konna työharjotteluun :)
Tuulettaisin kyllä nuo apukoutsin paikat myös.
Ei ole vakuuttanut yhtään varsinkaan merikivi.

Itse lopettaisin katsomasta ja ihannoimasta meritoituneita koutseja.
Nähty ettei ole tae yhtään mistään.

Maso voisi olla ihan loistava haku apukoutsiksi enkä sulkisi näitä entisiä pelaajiakaan laskuista.
Raipe näytti taitonsa erikoistilanne koutsina niin kyllä konnalla kuvittelisi tuolle osa-alueelle olevan paljon annettavaa.