Raipen lämäri
Luottopelaaja
Nyt on kyllä lähtökohtaisesti kovat yleisötavoitteet,vaikka viime kaudella ne ylittyivätkin. Toivotaan parasta
Tappara ilmoitti 4002 CHL avaukseen niin sanotaan nyt vaikka 4003Nyt näyttää huominen tommoselta, eli 4k lienee ylittynyt, mutta ei toi miltään yleisöryntäykseltä näytä.
Veikkauksia paljo olis ?
Mun mielestä Ilves ei ole mitenkään kamalan aktiivisesti rummuttanut tätä CHL viikonloppua. Jotenkin tuntuu siltä, että nyt on jäänyt vähän markkinointi piippuun.Ehkä yllättävän vaisu lipunmyynti toistaiseksi. Kuitenkin perjantai, eka tosipeli tällä kaudella, uusi alkushow, ja kauheat odotukset tästä kaudesta niin luulisi edes viime vuoden aloituksen olevan lyötävissä.
No pakko uskoa edelleen, että ainakin 6500 olisi Areenalla..itse ainakin täpinöissä..
Kyllä mulla on samat ajatukset. En seuraa millaista mainontaa on Tampereella, mutta netissä minulle personoituja mainoksia tulee esim Ilveksen kausikorteista ja Ilves kaupalta tämän tästä, mutta näistä CHL peleistä ei vielä yhden yhtä.Mun mielestä Ilves ei ole mitenkään kamalan aktiivisesti rummuttanut tätä CHL viikonloppua. Jotenkin tuntuu siltä, että nyt on jäänyt vähän markkinointi piippuun.
Voi myös olla, että näitä pelejä on mainostettu ihan normaalisti ja itse vaan onnistunut väistelemään mainonnan.
Samaa mieltä. Heikossa ollut mainostaminen. Välillä tarkistin jo, että onhan se peli huomenna..Mun mielestä Ilves ei ole mitenkään kamalan aktiivisesti rummuttanut tätä CHL viikonloppua. Jotenkin tuntuu siltä, että nyt on jäänyt vähän markkinointi piippuun.
Voi myös olla, että näitä pelejä on mainostettu ihan normaalisti ja itse vaan onnistunut väistelemään mainonnan.
Mitä tarkoittaa viime kaudella toimi? Oliko Ilveksen markkinointi viime kaudella siis jotenkin heikkoa ja luotettiin vain että porukkaa tulee? Jos tätä tarkoitit niin olen vahvasti eri mieltä. Naapurin CHL-kotiavaus veti lauantaina 4002 henkeä, väittäisin että ollaan jo tuon yli.Ihmeen pienesti tätä viikonloppua silti on rummutettu, luotetaan että porukkaa tulee. Viime kaudella toimi.
Enkä muuten vertailisi naapurin toista koti torstai peliä Ilveksen CHL kotiavaukseen viikonloppuna. Yleisöä pitäisi olla meillä siihen nähden melkein tuplasti (no ei ehkä ihan).
Mitä tämä naapurin "toista koti torstai peliä" tarkoittaa? Tuosta voisi kuvitella että naapuri olisi torstaina jo pelannut kotipelin. Pelasi lauantaina, niinkuin ylempänä jo todetaan.
Haetaan negaa, mikä nyt ei oikein taaskaan onnistu...
Tarkoitatko tuottojaolla, että esimerkiksi Ilves joutuisi kotipeleistään vielä jotain CHL:lle maksamaan??Mutta palatakseni viestin fiksuun osioon, tietääkö joku miten tuo tuottojako menee?
Tarkoitatko tuottojaolla, että esimerkiksi Ilves joutuisi kotipeleistään vielä jotain CHL:lle maksamaan??
Ei kai nyt helevetissä sentään, muutenkin menee CHL tappiolle, omilleen tai pienelle plussalle voi päästä jos on finaalissa.
Toisekseen, jos on kotipelissä esim viisituhatta katsojaa, niin se peli on joka tapauksessa persnetolla, ilman mitään rojaltejakin.
Mitä enemmän katsomoita auki, sitä enemmän kuluja. Eli (omalla mutulla pähkittynä) sitten kun ja jos lisäkatsomoita aukeaa, voidaan olettaa että lippuja myyty jo auki oleviin sen verran että kannattaa uusia katsomonosia availla.Sitä mä just meinaan että ottaako CHL jotain vai ei? Vai ottaako vasta playoffeista niinkuin liiga? Vai kattaako kaiken sponsoreilla.. Jos ei, niin kun oletus on että porukkaa tulee vähemmän kuin runkosarjaan, niin kai olisi voinut jonkun kauden aloitus megakamppanjan pystyttää. Vai olisiko siinä riskit että menisi vielä enemmän pakkaselle?
Eikös Areenan pelissä pitänyt olla tyyliin 6000 maksavaa että olis kannattavaa vai oliko toi muisto ihan hatusta? Vai onkohan hallivuokrissa eroa vuodenajasta riippuen?
Yhtiökokouksessa sanottua:Sitä mä just meinaan että ottaako CHL jotain vai ei? Vai ottaako vasta playoffeista niinkuin liiga? Vai kattaako kaiken sponsoreilla.. Jos ei, niin kun oletus on että porukkaa tulee vähemmän kuin runkosarjaan, niin kai olisi voinut jonkun kauden aloitus megakamppanjan pystyttää. Vai olisiko siinä riskit että menisi vielä enemmän pakkaselle?
Eikös Areenan pelissä pitänyt olla tyyliin 6000 maksavaa että olis kannattavaa vai oliko toi muisto ihan hatusta? Vai onkohan hallivuokrissa eroa vuodenajasta riippuen?
Yhtiökokouksessa sanottua:
Jos muut muuttujat ovat vakioita, niin liigapelin "breakeven" on 6000-6500 katsojaa.