Joo, täytyy myöntää, että itse en aikoinaan maksanut Ilveksen peleistä käymisestä mitään. Olin aika väsynyt silloiseen rämpimiseen ja kävin perus tuulipukutyyliin sen 5 kertaa kaudessa hallilla ja silloin aina ilmaiseksi. Osan vapaalippuista sai heittää keväällä roskiin, kun runkosarja päättyi, niitä oli yli tarpeen aina. Honkalehto kylvi noita ihan älyttömästi. Tuote ei ollut kovin arvokas, sitä ei arvostettu edes toimistolla, se näyttäytyi ilmaisjakelulehtenä myös katsojalle. Nyt tuote on arvokas, sitä täytyy pitää sellaisena ja sen pitää näkyä katsojalle. Ihmisillä on tapana myös arvostaa sitä, millä on hintaa. Hinta määrittelee myös tuotetta eikä tuote hintaa.
Olen noita aikoja nyt hyvittänyt takaisin maksamalla kaikesta ja enemmän kuin on itselleni tarpeen. Ostelen paljon turhuuksiakin fanikaupasta. Osittain huonosta omatunnosta ja osittain nykyisen tuotteen arvostuksesta.
Jakelisin lippuja vain kampanjatyyliin kerralla paljon. Sellaisia ainutlaatuisia tilaisuuksia Sen pitää olla poikkeus eikä sääntö. Ilves toimii tässä ihan hyvin. Tietenkin toivoisi jonkun Modulightin ilmaantuvan kanpanjoiden taakse, ettei ne ole omalle junnuorganisaatiolle jakeluja pelkästään. Edes yksi ottelu joskus yhteistyökumppanirahoituksella niin, että Jalo voisi astua haastatteluun sanomaan tämän olleen jackpot, niin kuin Aro teki Modulight-tapahtuman jälkeen. Ilvekseltä puuttuu sponsorijackpotit kokonaan, vaikka yleisesti ottaen yritysmyynti on hurjassa kasvussa.