pelikirja
Luottopelaaja
Täyttä hallia veikkaan katsomopaikkojen osalta.Paljon veikkaatte HIFK-pelin yleisömääräksi? Takaisin voittojen tiellä ja olisko se uusi pelaajakin lauantaina jo askissa.
katso liitettä 6845
Täyttä hallia veikkaan katsomopaikkojen osalta.Paljon veikkaatte HIFK-pelin yleisömääräksi? Takaisin voittojen tiellä ja olisko se uusi pelaajakin lauantaina jo askissa.
katso liitettä 6845
No ei joku mattijärvinen nyt mikään mediaseksikkäin nimenä ole. Eiköhän halli täyty ilmankinPaljon veikkaatte HIFK-pelin yleisömääräksi? Takaisin voittojen tiellä ja olisko se uusi pelaajakin lauantaina jo askissa.
katso liitettä 6845
Tajuaakohan toimisto nyt vihdoin tämän yläkerran avaamisen.
Minä niinkun todella moni muukin on huutanut, että saisivat avata aina parvelta sen toisenkin pitkän sivun eikä odottaa sitä, että pääty Osaston yläpuolella myy loppuun koska siihen Osaston yläpuolella olevaan päätyyn se lipun myynti aina tökkää.
Lauantain lippurkartta nyt kertoo ihan konkreettisesti sen mitä täälä ollaan huudettu kohta kaksi vuotta.
katso liitettä 6872
Mikä on tekosyysi olla tulematta lauantaina matsiin?
Helvetin huono tekosyy..No ei vaa.Aikoinaan Marokossakin kattelin Ilveksen pelejä puhelimelta.Olen ulkomailla.
Lähes 10k myytyn. Mutta eiköhän se yleisömäärä ole lähempänä 11k kuin 10k lavvantaina.Päälle 10k myytynä IFK-peliin! Kaasua!
Äkkiä käy niin, että "kaikki katsomo paikat loppuunmyyty"Lähes 10k myytyn. Mutta eiköhän se yleisömäärä ole lähempänä 11k kuin 10k lavvantaina.
Sama.Olen ulkomailla.
Onhan se lähempänä ku halli tulee täyteen.Lähes 10k myytyn. Mutta eiköhän se yleisömäärä ole lähempänä 11k kuin 10k lavvantaina.
Sama.Sama.
Olen ulkomailla.
Sama.
Sama.
Mitä helvettiä te ulkomaille lähdette kun Ilveksellä on peli?
Hakemaan joukkueeseen vahvistuksia, jostain paikallisesta pubista luulisi tärppäävän.Mitä helvettiä te ulkomaille lähdette kun Ilveksellä on peli?