Ilveksen yleisömäärien kehitys

IhanJuniori

Junioripelaaja
Tajuaakohan toimisto nyt vihdoin tämän yläkerran avaamisen.
Minä niinkun todella moni muukin on huutanut, että saisivat avata aina parvelta sen toisenkin pitkän sivun eikä odottaa sitä, että pääty Osaston yläpuolella myy loppuun koska siihen Osaston yläpuolella olevaan päätyyn se lipun myynti aina tökkää.

Lauantain lippurkartta nyt kertoo ihan konkreettisesti sen mitä täälä ollaan huudettu kohta kaksi vuotta.
Screenshot_2024-01-14-15-52-07-01_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Tajuaakohan toimisto nyt vihdoin tämän yläkerran avaamisen.
Minä niinkun todella moni muukin on huutanut, että saisivat avata aina parvelta sen toisenkin pitkän sivun eikä odottaa sitä, että pääty Osaston yläpuolella myy loppuun koska siihen Osaston yläpuolella olevaan päätyyn se lipun myynti aina tökkää.

Lauantain lippurkartta nyt kertoo ihan konkreettisesti sen mitä täälä ollaan huudettu kohta kaksi vuotta.
katso liitettä 6872

Sepä se. Olen ymmärtänyt, ettei tuo avaaminen ole täysin ogelmatonta, mutta olisi se myös ratkaisu yhdelle tarpeelle. Syy mikä tämän tarpeen aiheuttaa ei valitettavasti taida voida mitään, eli liian loivalle alakatsomolle.

Yksinkertaisesti pitää tulla riveissä todella ylös, että pelin näkee kunnolla ja parhaat paikat etenkin keskisektorilla on kausikorttilaisten hallussa. Tarkoittaen sitä, että isommalla porukalle ei ole hyviä vaihtoehtoja, jos haluaa nähdä pelin laadukkaalta paikalta.

Viimeksi muokattu: