Ilveksen yleisömäärien kehitys

Supin tukit

Luottopelaaja
Elämyksiä kuitenkin,,,,
Tunne tänään, muista huomenna.
Joo ja kyllä mullakin tästä matsista on jotenkin odotukset korkealla - tai ainakin korkeammalla kun ne on viimeseen kuukauteen olleet. Viime matsista saatiin kairattua voitto, viikko saatu harjoitella ja valmistautua ja täysi (?) halli lauantaipelissä Helsingin IFK:ta vastaan. Odotan uudestisyntynyttä Ilvestä!

alakkriP

Vakiokokoonpanossa
Paljosta ei ole kiinni, että saataisiin mökki täyteen. Nyt Ilveksen pitäis rummuttaa ja kertoa väliaikatietoja, kuinka paljon on lippuja mennyt.. Ihminen on tunnetusti laumaeläin ja väki on helpompi saada liikkeelle, jos moni muukin liikkeellä.

Mikäli täällä viä joku arpoo omaa lähtöään, niin nyt ostohousut jalkaan ja lauantaina peliin, näytetään keltavihreän perheen voima!

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
Yli 11 000

Liitteet

• IMG_20240118_213425.jpg
    IMG_20240118_213425.jpg
    248,5 KB · kertaa luettu: 295

Ilves97

Luottopelaaja
Paikallispelihän tulee myymään loppuun, mikäli sen lisäksi huominen ja tuo viimeinen ei-paikallispeli kotipeli (lauantai, KalPa ja pelissä todennäköisesti panosta) myisivät loppuun, niin tilannehan olisi se, että se yleisötavoite täyttyisi kun loppuihin viiteen peliin saataisiin 7758 katsojaa per peli. Ei vaikuttaisi enää ihan niin mahdottomalta kuin täällä on julistettu.

Tre1931

Vakiokokoonpanossa
Paikallispelihän tulee myymään loppuun, mikäli sen lisäksi huominen ja tuo viimeinen ei-paikallispeli kotipeli (lauantai, KalPa ja pelissä todennäköisesti panosta) myisivät loppuun, niin tilannehan olisi se, että se yleisötavoite täyttyisi kun loppuihin viiteen peliin saataisiin 7758 katsojaa per peli. Ei vaikuttaisi enää ihan niin mahdottomalta kuin täällä on julistettu.
Tässähän on esim. perjantai kärppää tulossa, yleensä nuo matsit ovat keränneet hyvin yleisöä. Eli eiköhän sielläkin nähdä joku 9k-10k yleisömäärä.

Ilves97

Luottopelaaja
Tässähän on esim. perjantai kärppää tulossa, yleensä nuo matsit ovat keränneet hyvin yleisöä. Eli eiköhän sielläkin nähdä joku 9k-10k yleisömäärä.
Joo ja eiköhän perjantainen SaiPa-pelikin yleisöä vedä, olettaen että meillä on isojakin panoksia tuossa pelissä. Muutenkin kauden lopun pelit vetävät paremmin väkeä kuin alun, kun panos on selkeämmin esillä vaikka samat kolme pistettä on jaossa. Jos Ässät esimerkiksi taistelee viimeisistä pudotuspelipaikoista helmikuun lopulla, niin eiköhän Poristakin tiistai-peliin valu enemmän väkeä kuin mitä lokakuussa tulisi.

Janko

Luottopelaaja
Kyllähän kaikki loppukauden pe-la kotimatsit pitää lähtökohtaisesti olla siellä vähintään 10k tasolla ilman mitään kysymyksiä tai selittelyjä.

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Vaikka monet ovat olleet sitä mieltä, että Ilves ei voi ajoittaa treenejä jonkun pelien mukaan, niin olisi kyllä tälle kaudelle kuvaava pyllistys olisi tarjoilla 12000 MAKSAVALLE kannattajalle vässykkä kotijoukkue.

Huomenna pitää tarjota rahalle vastinetta ja isosti. Huomenna pitää olla kotijoukkue perkeleen kovassa iskussa. Huomenna ei ole enään tilaa selityksille.

Kauden yksi isoista ja hienoimmista peleistä edessä.

Janko

Luottopelaaja
Vaikka monet ovat olleet sitä mieltä, että Ilves ei voi ajoittaa treenejä jonkun pelien mukaan, niin olisi kyllä tälle kaudelle kuvaava pyllistys olisi tarjoilla 12000 MAKSAVALLE kannattajalle vässykkä kotijoukkue.

Huomenna pitää tarjota rahalle vastinetta ja isosti. Huomenna pitää olla kotijoukkue perkeleen kovassa iskussa. Huomenna ei ole enään tilaa selityksille.

Kauden yksi isoista ja hienoimmista peleistä edessä.
Totuus on se että keväämmällä kun aletaan pelaan niitä oikeasti isoja pelejä niin kukaan ei muista minkä esityksen Ilves laittoi pöytään joskus tammikuisena lauantaina.

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Totuus on se että keväämmällä kun aletaan pelaan niitä oikeasti isoja pelejä niin kukaan ei muista minkä esityksen Ilves laittoi pöytään joskus tammikuisena lauantaina.

Olitko esim täällä?

Ei tämäkään huono noin tammikuun peliksi ollut, mutta mitäpä väliä Ilveksen kotipelien esityksillä tosifoorumifanille onkaan.

Mä muistan ihan perkeleen hienoja pelejä, kevään pettymysten jälkeenkin ja nimen omaan niillä peleillä on ollut minulle isosti merkitystä kun kausia muistelee.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen

Olitko esim täällä?

Ei tämäkään huono noin tammikuun peliksi ollut, mutta mitäpä väliä Ilveksen kotipelien esityksillä tosifoorumifanille onkaan.

Mä muistan ihan perkeleen hienoja pelejä, kevään pettymysten jälkeenkin ja nimen omaan niillä peleillä on ollut minulle isosti merkitystä kun kausia muistelee.

Tuo 2020 pätkä tulee aina katsottua kun vastaan tulee. Se oli hieno joukkue. Harmi vain että siihen sitten tuli se koronamullistus. Oli tuo Ruotsalaisen maali vaan sellainen että fiilikset oli aivan älyttömät.

Masinaattori

Vakiokokoonpanossa

Olitko esim täällä?

Itse olin täällä, oli maaliskuu 2020, viimesiä pelejä ennen kun korona katkas tuon meidän unelmakauden. Vieläkin silloin tällöin katselen tätä koostetta, halli räjähti 3-2 maalista isosti. Itse join paljon tuolla niitä jägermaister lasiputkilo shotteja, niin en täysin muista peliä. Aika kultaa muistot. Huomenna peliin kaverin kans!