Eipä ottanut tuulta minun idea että kehiteltäisiin ottelutapahtumaa. Toivon että Ilveksen tapahtumasta vastaavat ei täältä foorumilta ole saanut tätä hengeä että eipä tehdä mitään.
Olis kiva saada käsiäänestys että moniko uskoi viime kesänä että hävitään katsojakeskiarvo Tapparalle, olkoonkin keinot mitä hyvänsä ilmaislippuja, käärijää yms. Minä myönnän ainakin itse etten ikinä edes kuvitellut.
No nyt laskettu että myyty joku 5900 meille ja naapurille 4900..
Eli nyt sitten ollaan varmoja että myös voitetaan katsojakilpailu pleijareiden alkuun.. ok
Jos täällä tykätään pelkistetystä ottelutapahtumasta niin se voi olla että tänne kirjoittavat ei ole sitä potentiaalista katsoja kuntaa ketä pitäs halliin jotenkin houkutella, joskus tulee aika kun areenassa alle 5000 ja kuulee pelaajien hengityksen ja yläkerta muutettu Talliosakkeelle varastoksi. Silloin voi miettiä olisko uusia katsojia ollut parempi houkutella kun oli menoa ja meininkiä vai tämä tyhjän hallin lumo.
Katsotaan nyt noi ekat pelit että kuinka paljon sitten katsojissa se Tappara oikein kaadetaan. Nostan sitten vielä käden virheen merkiksi kun halli täynnä tai edes samaa mitä viime vuonna. Saa kai vertailussa käyttää viime vuotta.