Ilveksen yleisömäärien kehitys

Aikapommi

Vakiokokoonpanossa
Lisäplussaa siitä, että Nokialla on erittäin siistit vessatilat esim. vaipanvaihtoon ja monipuolisesti eri ruokia. Saa esim. laadukkaita salaatteja ja burgeriannokset/siivet on hyviä. Erityisen paljon plussaa todella ystävällisistä ja asiallisista järjestyksenvalvojista.

Mistä areenalla saa laadukkaita salaatteja? Ihan siis vilpittömästi kysyn. Ei ole itse tullut areenalla juurikaan ruokailtua ja lähinnä osunut silmään perus pizzaa ja hampurilaista.

Onko areenalla nykyään sitä seitan/vöner -kioskia, kumpi nyt olikaan? Tuntui, että se oli ainakin alussa lähes aina kiinni, mutta onko enää ollenkaan olemassa.

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Kummankaan seuran pukukopissa ei ole mitään merkkejä seuran perinteistä

Ilveksen kopissa on maalattuna ilveksen kapteenit kuvineen...

Liitteet

• koppi2.JPG
    koppi2.JPG
    191,9 KB · kertaa luettu: 321

yellowgreen

Luottopelaaja
6300-6500 myyty torstaille
Yllättävän vähän mielestäni, varsinkin kun seuraava kotipeli osuu maanantaille, niin vois kuvitella tohon ekaan olevan menijöitä vaikka kuinka. Itse joudun jäämään pois töiden vuoksi, mutta muihin olisi tarkoitus kyllä mennä.
Mielenkiintoista nähdä paljonko tulee porukkaa kun vastassa on jotenkin kuvitteellisen satunnaiskävijän silmin ajatellen ehkä vähän epämediaseksikäs Kalpa.

ZikZak

Vakiokokoonpanossa
Yllättävän vähän mielestäni, varsinkin kun seuraava kotipeli osuu maanantaille, niin vois kuvitella tohon ekaan olevan menijöitä vaikka kuinka. Itse joudun jäämään pois töiden vuoksi, mutta muihin olisi tarkoitus kyllä mennä.
Mielenkiintoista nähdä paljonko tulee porukkaa kun vastassa on jotenkin kuvitteellisen satunnaiskävijän silmin ajatellen ehkä vähän epämediaseksikäs Kalpa.
No ehkä vähän mutta kyllä sinne 9k paikkeille varmaan mennään..alle 8k ei kyllä jäädä

jurgen

Tähtipelaaja
Kohtuu heikolta näyttää myydyt liput... nyt saakuta kaupoille! Täys tupa joka peliin, kiitos!

FightBackIpa

Luottopelaaja
Yllättävän huonosti kyllä tosiaan myyty?! Liekö 6000 edes täynnä. Itse olin/olen pettynyt jos ei 10000 tule täyteen. Me olla mikään fucking Tappara, joka täyttää katsomon vasta välierissä. Lippukaupoille saatana! Kaikki!

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Selittelyä selittelyä mutta KalPa ei ison yleisön silmissä taida vieläkään se seksikköin tiimi olla. Toki lähestulkoon kaikki muutkin noista neljästä säälipleijarijoukkueesta menee samaan kastiin, joskin TPSllä jostain syystä se glooria siellä edelleen himmeänä taustalla kansan tietoisuudessa on. Toivottavasti alkaa lippukauppa sujumaan kohta paremmin.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Selittelyä selittelyä mutta KalPa ei ison yleisön silmissä taida vieläkään se seksikköin tiimi olla. Toki lähestulkoon kaikki muutkin noista neljästä säälipleijarijoukkueesta menee samaan kastiin, joskin TPSllä jostain syystä se glooria siellä edelleen himmeänä taustalla kansan tietoisuudessa on. Toivottavasti alkaa lippukauppa sujumaan kohta paremmin.
Olisi kiva tietää paljonko rokottaa tuo kausaripelleily.

38 Special

Luottopelaaja
Olisi kiva tietää paljonko rokottaa tuo kausaripelleily.
Tuskin se tässä kohtaa hirveästi rokottaa. Jotenkin tuo logiikka ei oikein aukea itselleni: "kun en saanut pudotuspelikausaria haluamallani tavalla, niin en tule katsomaan Ilveksen puolivälieräotteluita irtolipuillakaan".

Keltavihreä

Luottopelaaja
Tuskin se tässä kohtaa hirveästi rokottaa. Jotenkin tuo logiikka ei oikein aukea itselleni: "kun en saanut pudotuspelikausaria haluamallani tavalla, niin en tule katsomaan Ilveksen puolivälieräotteluita irtolipuillakaan".
Itelläni vaikuttaa, koska viime kautisella mallilla olisin ostanut pleijarikortin. Tämän kauden mallilla en.

Irtolippua en pleijareihin osta jos peliin en pääse ja niitä pelejä tulee.

Niitä pelejä tulee myös monelle muulle mihin ei pääse. Tänä päivänä on paljon vuorotyöläisiä.

38 Special

Luottopelaaja
Kyllä vastustajalla on väliä varsinkin vielä puolivälierävaiheessa siltäkin kantilta, kuinka paljon vieraskannattajia voisi ylipäätään olla tulossa peliin. Turusta/Raumalta/Porista jne. tullaan arkenakin Tampereelle pudotuspeliä katsomaan. Kuopiosta ei varmasti tulla samaan malliin puhumattakaan järjestetystä kannattajamatkasta. Siellä Veljmiehet suunnittelee nyt matkaa mahdolliseen pitkäperjantain 5. peliin.

Outo hankinta

Luottopelaaja
Ei sinne mitään Kalpaa tulla kattoon vaan Ilvestä! Noh ehkä oon jollain mittarilla sairas, kun en ymmärrä tälläistä ajatusta. Itsellä pelottaa jo tuleva kesä ilman Ilves-kiekkoa. Mestaruussaunassa se kesä nyt vois kuluakkin vaivatta..ei oo kokemusta, vielä.

Duck You

Vakiokokoonpanossa

Luulen että se on juuri nämä sarjojen avauspelit mihin tuo rokottaa.