yellowgreen
Luottopelaaja
@jurgen nyt se profiilikuva takas kuntoon. Do not give in!No, aina ei voi voittaa. Mutta minä menen siitä huolimatta Pe halliin. Päivä on uusi silloin. Tule sinäkin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
@jurgen nyt se profiilikuva takas kuntoon. Do not give in!No, aina ei voi voittaa. Mutta minä menen siitä huolimatta Pe halliin. Päivä on uusi silloin. Tule sinäkin!
Ilveksen kannattaminen on hulluutta ja masokismia, mut eipä sille voi mitään. Kaippa sitä pitää itsekin raahautua peliin.Paikalle tulossa edelleen, liput ostettu niin ei niitä käyttämättä jätetä.
Joo, kyllähän se hulluutta on, kun viitsii lähteä peliin ja ajella se 500km. Pääsiäisenä.
Mutta, edelleen, uskon Ilveksen voittavan huomenna, sen on pakko!
Mikä j*malauta toi tähtäin on?katso liitettä 8847
Onko se nyt niin vaikeata avata koko halli?
Kiikaroin Lappalaista. Joutsenlammet taas tulossa.Mikä j*malauta toi tähtäin on?![]()
Siis mua kans oikeesti kiinnostais vastaus tuohon, mistä jotkut saa tuon tähtäimenMikä j*malauta toi tähtäin on?![]()
Mulla on se Lippupisteen Android-sovelluksessa ainaski koko ajanSiis mua kans oikeesti kiinnostais vastaus tuohon, mistä jotkut saa tuon tähtäimen![]()
Mullakin.Mulla on se Lippupisteen Android-sovelluksessa ainaski koko ajan
Kiikaroin Lappalaista. Joutsenlammet taas tulossa.
Aika jännä. Mullakin Android, muttei koskaan ole ollut tuota tähtäintä.Mulla on se Lippupisteen Android-sovelluksessa ainaski koko ajan
Ymmärrän tuskasi,täällä myös ahdistus kova.Mutta haluan omalta osaltani kiittää teikäläistä,kun olet laskeskellut ja kertoillut pitkin kautta yleisömääriä meille muille.Toivottavasti tän pettymyksen jälkeen jatkat tätä ensi kaudellakin.Oon niin vitun pettynyt että nyt loppu nää saatanan yleisömäärien laskeskelut täällä.jos ei välieriin päästä niin over and out!
Huomenna mennään isosti. V*tullinen mökä. Vaihto kerrallaan, peli kerrallaan! Tahdon uskoa.Lähes 10k myyty
Ymmärrän tuskasi,täällä myös ahdistus kova.Mutta haluan omalta osaltani kiittää teikäläistä,kun olet laskeskellut ja kertoillut pitkin kautta yleisömääriä meille muille.Toivottavasti tän pettymyksen jälkeen jatkat tätä ensi kaudellakin.