Ilveksen yleisömäärien kehitys

Paras markkinoija tänään on joukkue. Sarja tasoihin ja halli on perjantaina täynnä
Itse veikkaan, että halli on täynnä kävi tänään mitä tahansa.

Avatkaas nyt koko yläkerta.
Screenshot_2024-03-27-10-17-47-25_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Itse veikkaan, että halli on täynnä kävi tänään mitä tahansa.

Avatkaas nyt koko yläkerta.
katso liitettä 8829
Ei voi mennä metrin syötöt kahta metriä ohi. Eli ei voi joka pelissä olla näin myöhässä avaamassa lohkoja. Koko halli auki, Ilvestä tullaan oikeasti kannattamaan ja tukemaan.

Paras markkinoija tänään on joukkue. Sarja tasoihin ja halli on perjantaina täynnä
Sen verran mainioita markkinointia oli, että sellainen 3000 olisi joukkueelle osuva määrä sopivasti ympäri hallia ripoteltuna. Olisi meininki yhtä kovalla tekemisen tasolla sekä katsomossa että kentällä.

Sen verran mainioita markkinointia oli, että sellainen 3000 olisi joukkueelle sopiva määrä sopivasti ympäri hallia ripoteltuna. Olisi meininki yhtä kovalla tekemisen tasolla sekä katsomossa että kentällä.
No, aina ei voi voittaa. Mutta minä menen siitä huolimatta Pe halliin. Päivä on uusi silloin. Tule sinäkin!

Sen verran mainioita markkinointia oli, että sellainen 3000 olisi joukkueelle osuva määrä sopivasti ympäri hallia ripoteltuna. Olisi meininki yhtä kovalla tekemisen tasolla sekä katsomossa että kentällä.
Halli täyteen vaan ja näytetään että fanit on ainakin Suomen parhaita, vaikka joukkueella vaikeaa! Toivo kuolee viimeisenä!

Takaisin