Itse veikkaan, että halli on täynnä kävi tänään mitä tahansa.Paras markkinoija tänään on joukkue. Sarja tasoihin ja halli on perjantaina täynnä
Ei voi mennä metrin syötöt kahta metriä ohi. Eli ei voi joka pelissä olla näin myöhässä avaamassa lohkoja. Koko halli auki, Ilvestä tullaan oikeasti kannattamaan ja tukemaan.Itse veikkaan, että halli on täynnä kävi tänään mitä tahansa.
Avatkaas nyt koko yläkerta.
katso liitettä 8829
Varmaan lähempänä 9k kuin 8kNäyttää siltä, että about 8000 jo rikki?! Tänään naarataan voitto, niin mökki menee umpeen!
Koska mennään bisnes edellä, aukeaa aikanaan.Miksi kaikki lohkot ei ole auki
Älä luovuta. EteenpäinOon niin vitun pettynyt että nyt loppu nää saatanan yleisömäärien laskeskelut täällä.jos ei välieriin päästä niin over and out!
Aletaanko laskee kohta Tammelaa?Oon niin vitun pettynyt että nyt loppu nää saatanan yleisömäärien laskeskelut täällä.jos ei välieriin päästä niin over and out!
Siellä taitaa olla sama homma!Onko ne voittanut ketään harjoituskaudella?Ei kyllä innostaAletaanko laskee kohta Tammelaa?
Sen verran mainioita markkinointia oli, että sellainen 3000 olisi joukkueelle osuva määrä sopivasti ympäri hallia ripoteltuna. Olisi meininki yhtä kovalla tekemisen tasolla sekä katsomossa että kentällä.Paras markkinoija tänään on joukkue. Sarja tasoihin ja halli on perjantaina täynnä
No, aina ei voi voittaa. Mutta minä menen siitä huolimatta Pe halliin. Päivä on uusi silloin. Tule sinäkin!Sen verran mainioita markkinointia oli, että sellainen 3000 olisi joukkueelle sopiva määrä sopivasti ympäri hallia ripoteltuna. Olisi meininki yhtä kovalla tekemisen tasolla sekä katsomossa että kentällä.
Niin täältäkin tullaan PE halliin. Täähän kuitenkin vaan hokiaNo, aina ei voi voittaa. Mutta minä menen siitä huolimatta Pe halliin. Päivä on uusi silloin. Tule sinäkin!
Halli täyteen vaan ja näytetään että fanit on ainakin Suomen parhaita, vaikka joukkueella vaikeaa! Toivo kuolee viimeisenä!Sen verran mainioita markkinointia oli, että sellainen 3000 olisi joukkueelle osuva määrä sopivasti ympäri hallia ripoteltuna. Olisi meininki yhtä kovalla tekemisen tasolla sekä katsomossa että kentällä.