Älä luovuta. EteenpäinOon niin vitun pettynyt että nyt loppu nää saatanan yleisömäärien laskeskelut täällä.jos ei välieriin päästä niin over and out!
Aletaanko laskee kohta Tammelaa?Oon niin vitun pettynyt että nyt loppu nää saatanan yleisömäärien laskeskelut täällä.jos ei välieriin päästä niin over and out!
Siellä taitaa olla sama homma!Onko ne voittanut ketään harjoituskaudella?Ei kyllä innostaAletaanko laskee kohta Tammelaa?
Sen verran mainioita markkinointia oli, että sellainen 3000 olisi joukkueelle osuva määrä sopivasti ympäri hallia ripoteltuna. Olisi meininki yhtä kovalla tekemisen tasolla sekä katsomossa että kentällä.Paras markkinoija tänään on joukkue. Sarja tasoihin ja halli on perjantaina täynnä
No, aina ei voi voittaa. Mutta minä menen siitä huolimatta Pe halliin. Päivä on uusi silloin. Tule sinäkin!Sen verran mainioita markkinointia oli, että sellainen 3000 olisi joukkueelle sopiva määrä sopivasti ympäri hallia ripoteltuna. Olisi meininki yhtä kovalla tekemisen tasolla sekä katsomossa että kentällä.
Niin täältäkin tullaan PE halliin. Täähän kuitenkin vaan hokiaNo, aina ei voi voittaa. Mutta minä menen siitä huolimatta Pe halliin. Päivä on uusi silloin. Tule sinäkin!
Halli täyteen vaan ja näytetään että fanit on ainakin Suomen parhaita, vaikka joukkueella vaikeaa! Toivo kuolee viimeisenä!Sen verran mainioita markkinointia oli, että sellainen 3000 olisi joukkueelle osuva määrä sopivasti ympäri hallia ripoteltuna. Olisi meininki yhtä kovalla tekemisen tasolla sekä katsomossa että kentällä.
Tämä! Ihan historiankin valossa Ilveksellä on kannattajat, joista moni voi vain haaveilla.Halli täyteen vaan ja näytetään että fanit on ainakin Suomen parhaita, vaikka joukkueella vaikeaa! Toivo kuolee viimeisenä!
@jurgen nyt se profiilikuva takas kuntoon. Do not give in!No, aina ei voi voittaa. Mutta minä menen siitä huolimatta Pe halliin. Päivä on uusi silloin. Tule sinäkin!
Ilveksen kannattaminen on hulluutta ja masokismia, mut eipä sille voi mitään. Kaippa sitä pitää itsekin raahautua peliin.Paikalle tulossa edelleen, liput ostettu niin ei niitä käyttämättä jätetä.
Joo, kyllähän se hulluutta on, kun viitsii lähteä peliin ja ajella se 500km. Pääsiäisenä.
Mutta, edelleen, uskon Ilveksen voittavan huomenna, sen on pakko!
Mikä j*malauta toi tähtäin on?katso liitettä 8847
Onko se nyt niin vaikeata avata koko halli?
Kiikaroin Lappalaista. Joutsenlammet taas tulossa.Mikä j*malauta toi tähtäin on?
Siis mua kans oikeesti kiinnostais vastaus tuohon, mistä jotkut saa tuon tähtäimenMikä j*malauta toi tähtäin on?
Mulla on se Lippupisteen Android-sovelluksessa ainaski koko ajanSiis mua kans oikeesti kiinnostais vastaus tuohon, mistä jotkut saa tuon tähtäimen
Mullakin.Mulla on se Lippupisteen Android-sovelluksessa ainaski koko ajan
Kiikaroin Lappalaista. Joutsenlammet taas tulossa.