@Eetu Fucking Mäkiniemi osaatko sanoa mitenkä tässä nyt näin on päässyt käymään? Mää kun luulin, että tullaan meneen jollain 3500-4000 yleisömäärillä nyt.10 päivän päästä Ilves - Jyp myyty yli 6500 lippua!
@Eetu Fucking Mäkiniemi osaatko sanoa mitenkä tässä nyt näin on päässyt käymään? Mää kun luulin, että tullaan meneen jollain 3500-4000 yleisömäärillä nyt.
Ei hajuakaan,ehkä 1kk edellisestä kotipelistä auttaa@Eetu Fucking Mäkiniemi osaatko sanoa mitenkä tässä nyt näin on päässyt käymään? Mää kun luulin, että tullaan meneen jollain 3500-4000 yleisömäärillä nyt.
Helppoa.@Eetu Fucking Mäkiniemi osaatko sanoa mitenkä tässä nyt näin on päässyt käymään? Mää kun luulin, että tullaan meneen jollain 3500-4000 yleisömäärillä nyt.
Itse luulen, että rämpimisvuosina hommaan oli turtunut niin paljon ja playoffeihin pääsy ja voitto sieltä täältä oli jo sellainen unelma mitä käytiin metsästämässä.Tällä kaudella on jostain syystä vähiten kiinnostanut tulla hallille mitä tähän mennessä ikinä. En tiedä miksi. Kaikki rämpimisvuodet sun muut ollaan käyty katsomassa ja lapsesta saakka Ilves sydämessä.
Jotenkin tästä kiekkotouhusta tulee vain paha olla. Fudispuoli oli kesällä eri ja nautin käydä uudessa tammelassa.
Ysitien derpyPs. Saanko mä rekisteröidä tuon vahingossa keksimäni The Ysitien herruus formaatin ?
Tällä kaudella on jostain syystä vähiten kiinnostanut tulla hallille mitä tähän mennessä ikinä. En tiedä miksi. Kaikki rämpimisvuodet sun muut ollaan käyty katsomassa ja lapsesta saakka Ilves sydämessä.
Jotenkin tästä kiekkotouhusta tulee vain paha olla. Fudispuoli oli kesällä eri ja nautin käydä uudessa tammelassa.
Eskortti ja se et pikkujouluja rupeaa olemaan varmasti jo.@Eetu Fucking Mäkiniemi osaatko sanoa mitenkä tässä nyt näin on päässyt käymään? Mää kun luulin, että tullaan meneen jollain 3500-4000 yleisömäärillä nyt.
Samoja fiiliksiä on ollut. Jotenkin koko ottelutapahtuma tuntuu väsyneeltä ja mainoksilla täytetyltä. Osansa voi olla myös sillä, että ottelutapahtumaa on tullut seurattua vuosikaudet, eikä se nyt mitenkään kovin radikaalisti siitä mihinkään muutu. Lisäksi voi hyvin olla myös yllämainituilla menestykseen liittyvillä syillä vaikutusta. Ei ole myöskään tarkoitus mollata kiekkopuolta, päinvastoin. Haluaisin syttyä ja nauttia hallilla olemisesta paljon enemmän. Ehkä se tästä taas kun kausi etenee ja pahin pimeys väistyy.
Luulen, että se on suurin syy koko Liigan yleisömääriin, että yksinkertaisesti pelejä on aivan liikaa (ja joukkueita).Aika vähän tuohon ottelutapahtumaan on mitään uutta tai ihmeellistä lähdetty tuomaan.
Itselleni ehkei kyseessä ole niin turtuminen Ilveksen katselemiseen vaan runkosarjaan ylipäätään. Toki tässä on syynä sekin että useampana vuotena pudotuspeleihin on lähdetty hyvistä asemista hyvän runkosarjan jälkeen ja nopeasti pudotuspeleissä heti ensimmäisestä pelistä lähtien tuo hyvä 60 pelin runkosarja on vedetty vessanpöntöstä alas ja esitysten taso on laskenut roimasti, niin vaikea innostua enää näistä runkosarjan peleistä kun käytännön hyöty on minimaalinen.
42 peliä jäljellä runkosarjaa vielä. Melkein saman verran mitä koko runkosarja kestää vaikka SHL:ssä.
Luulen, että se on suurin syy koko Liigan yleisömääriin, että yksinkertaisesti pelejä on aivan liikaa (ja joukkueita).
Pienemmällä pelimäärällä itse tuote, eli peli voisi olla paremman tasoista (lepo ja harjoittelu) ja kilpailu sen mukaista.
Tähän, kun lisätään vielä se, että 16 joukkueesta 12 pääsee playoffeihin, niin syöhän tuo paljon sitä runkosarjan merkitystä, vaikka joo top 4 pääsy olisi jopa suotavaa lepoedun takia.
Mutta ne top 4 joukkueetkin joutuvat 2 viikkoa sitten peleiltä pois odottelemaan vastusta. Onhan sekin vähän erikoista, että suosikkijoukkueella keväällä yhtäkkiä 2 viikon "tauko"
En tiedä, mutta Liiga on sössinyt ihan itse omaa mielenkiintoa ja se heijastuu sieltä myös Ilvekseen. Tähän lisätään vielä Ilveksen omat kevään sössimiset, niin tottakai isolle massalle loka-marraskuiset pelit ei varmasti nappaa samalla tavalla, kuin sitten keväällä.
Sitten on vielä tämä yleinen taloustilanne ylipäätään, joka syö katsojia ympäri Suomen, jolla iso vaikutus myös.
Tuo on vain äärimmäisen epätodennäköistä, että mestariksi tulisi joukkue neljän sakin ulkopuolelta. Itse en suoralta kädeltä muista kuin HPK:n 2019 keväältä.Ei minua ainakaan henkilökohtaisesti haittaisi yhtään vaikka Ilves olisi 'vasta' viides. Lisää pudotuspelejä, hyvät rahat sieltä kotiin ja toivottavasti siitä jatkoon, jonka jälkeen helppoja pelejä ei ole kenelläkään kuitenkaan.
Tuo on vain äärimmäisen epätodennäköistä, että mestariksi tulisi joukkue neljän sakin ulkopuolelta. Itse en suoralta kädeltä muista kuin HPK:n 2019 keväältä.
Ei mene ihan noin. Tuolta voi katsoa runkosarjan voittajat ja mitalistit. Neljän sakin ulkopuolelta ei mutulla montaa mestaria ole tullut.Ihan yhtä epätodennäköistä se on voittaa miltä tahansa muulta sijalta pois lukien ykköstä. Eikö ykkönen ole voittanut nyt kuinka monta vuotta putkeen? 4 vai 5?
Ainakin Tepes 2010 ja Tappara 2003 ovat myös neljän sakin ulkopuolelta mestaruuden voittaneet. En mä aiemmilla kausilla olisi nähnyt isoa eroa mestaruustodennäköisyyksiin sen välillä oletko runkosarjan neljäs vai viides. Nyt tilanne on toinen.Tuo on vain äärimmäisen epätodennäköistä, että mestariksi tulisi joukkue neljän sakin ulkopuolelta. Itse en suoralta kädeltä muista kuin HPK:n 2019 keväältä.
Ei todennäköisyydet noin toimi.Ihan yhtä epätodennäköistä se on voittaa miltä tahansa muulta sijalta pois lukien ykköstä. Eikö ykkönen ole voittanut nyt kuinka monta vuotta putkeen? 4 vai 5?