Olisikohan tuo Hartsun maksimi kapasiteetti, pelasivat kuitenkin Bluesia vastaan 2012. En tiedä oliko täynnä, mutta mahdollisesti.Mikä mahtaa olla pronssipelien yleisöennätys tällä hetkellä?
Olisikohan tuo Hartsun maksimi kapasiteetti, pelasivat kuitenkin Bluesia vastaan 2012. En tiedä oliko täynnä, mutta mahdollisesti.
Mikä mahtaa olla pronssipelien yleisöennätys tällä hetkellä?
Oho, suhteellisen vähän. Luulisi että olisi Blues fanejakin löytänyt paikalle.7716 oli tuossa ottelussa yleisöä.
Sen verran pitää antaa siimaa että pronssipeliin on eläkeläis- sun muut opiskelija-alennukset käytössä.Pronssipeliin mennyt nyt jo melkein saman verran lippuja kuin huomiseen finaalipeliin.
Onhan siellä Tapparallakin alennuksia finaaleihin.Sen verran pitää antaa siimaa että pronssipeliin on eläkeläis- sun muut opiskelija-alennukset käytössä.
Itse en kyllä ainakaan tällä hetkellä löydä kuin aikuislipun ja nuorisolipun mutta jos siellä jotain muutakin on niin sitten eri asia.Onhan siellä Tapparallakin alennuksia finaaleihin.
Siellä on vika lippuportaalissa.Itse en kyllä ainakaan tällä hetkellä löydä kuin aikuislipun ja nuorisolipun mutta jos siellä jotain muutakin on niin sitten eri asia.
Siellä on vika lippuportaalissa.
Jep, minusta Liigaan on tänä vuonna ollut kohtuulliset hinnat sisäänpääsyyn pudotuspeleihin ainakin Tampereella. Tässä asiassa Areena kyllä auttaa.Jengi jaksaa itkeä, vaikka Areenaan pääsee hyville paikoille (parvi) istumaan halvemmalla (25e) kuin Hakametsään seisomaan (33e) finaaleissa
Jengi jaksaa itkeä, vaikka Areenaan pääsee hyville paikoille (parvi) istumaan halvemmalla (25e) kuin Hakametsään seisomaan (33e) finaaleissa
Toteutunut jo ?Kohta taitaa olla jo 10K rikki... Ilves on!
Siis Tappara ei saa myytyä finaalipeliä loppuun?Pronssipeliin on tulossa enemmän väkeä mitä finaaliin tänään.
EDIT: Laittaisin tähän kuvan naapurin katsomokartasta, mutta olen kännykällä ja sillä ei saa ruudulle koko karttaa kerralla. Koko kartta olisi hyvä saada, sillä MOLEMPIIN päihin on vielä paikkoja saatavilla.
Siis Tappara ei saa myytyä finaalipeliä loppuun?
Muistakaa että me kannattajat emme saa kuittailla tästä naapurin suntaan, vaikka nämähän ovat niitä asioita mihin kannattajat pystyisivät vaikuttamaan.