Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tiukkaa tekee,vähän on alle vielä.Itseasiassa tuskin päästää joku 4500-4700 menny.Jos aitiot tyhjät ni ei varmasti päästä.Liigan kuumin joukkue ja kauden paskin yleisömäärä!Sääli,sääli,sääli@ZikZak , miltä näyttää, tuleeko edes 5000 tänään täyteen?
Kausikortti ainaki itellä ja kaikki pelit mitä pystyy, muutama tosin jäänyt välistä tällä kaudellaMinua alkoi kiinnostaa: kuinka moni palstaa seuraavista käy areenalla katsomassa Ilvestä livenä? Käsi sydämelle ja numero esille, kuinka monta kotipeliä kertyy kaudella 2025-26?
Kaikilla on omat elämäntilanteet ja perhekiireet ym. Nyt kaipaisin vain arviota, miten paljon Ipa saa livetukea tästä yhteisöstä.
Mulla on kausikortti, vaikka itse pääsen paikalle noin 15 peliin runkosarjassa.
Kotona harkkapelit, liigapelit, CHL. Ja vieraspeleistä kaikki HML, Espoo ja IFK sekä CHL:stä Belfast. Kai noista jotain 50 tulee ennen playoffeja.Käsi sydämelle ja numero esille, kuinka monta kotipeliä kertyy kaudella 2025-26?
Täällä kausikortillinen ja sen lisäksi olen myös käynyt katsomassa esimerkiksi harjoituspeliä.Minua alkoi kiinnostaa: kuinka moni palstaa seuraavista käy areenalla katsomassa Ilvestä livenä? Käsi sydämelle ja numero esille, kuinka monta kotipeliä kertyy kaudella 2025-26?
Kaikilla on omat elämäntilanteet ja perhekiireet ym. Nyt kaipaisin vain arviota, miten paljon Ipa saa livetukea tästä yhteisöstä.
Aika sama tilanne itelläMinua alkoi kiinnostaa: kuinka moni palstaa seuraavista käy areenalla katsomassa Ilvestä livenä? Käsi sydämelle ja numero esille, kuinka monta kotipeliä kertyy kaudella 2025-26?
Tälle voisi ehkä luoda oman ketjun kokonaan ja laittaa äänestyksen mukaan. Mutta runkosarjassa noin 20 peliä kaudessa kausikortilla kun jätetään vuosittaiset syys- ja kevätflunssat ja joitain yksittäisiä pelejä sieltä täältä pois. Pudotuspeleissä sitten lähtökohtaisesti kaikki kotipelit. Harjoituspelejä ja CHL:ää vähemmän, ehkä 1-3 peliä kaudessa.Minua alkoi kiinnostaa: kuinka moni palstaa seuraavista käy areenalla katsomassa Ilvestä livenä? Käsi sydämelle ja numero esille, kuinka monta kotipeliä kertyy kaudella 2025-26?
Parina edellisenä kautena oli kausari, mutta tällä kaudella ei. 5 matsia tällä kaudella paikan päällä.Minua alkoi kiinnostaa: kuinka moni palstaa seuraavista käy areenalla katsomassa Ilvestä livenä? Käsi sydämelle ja numero esille, kuinka monta kotipeliä kertyy kaudella 2025-26?
+20 peliä runkkaria, pleijarit tietty ja muutama vierapeli ehkä. Kaikkiin ei vaan pääse.Minua alkoi kiinnostaa: kuinka moni palstaa seuraavista käy areenalla katsomassa Ilvestä livenä? Käsi sydämelle ja numero esille, kuinka monta kotipeliä kertyy kaudella 2025-26?
Riippuu hieman, mutta sanotaan 10-15 peliä kaudessa tulee käytyä paikanpäällä.Minua alkoi kiinnostaa: kuinka moni palstaa seuraavista käy areenalla katsomassa Ilvestä livenä? Käsi sydämelle ja numero esille, kuinka monta kotipeliä kertyy kaudella 2025-26?
Kolme kausikorttia vuodesta 2001Minua alkoi kiinnostaa: kuinka moni palstaa seuraavista käy areenalla katsomassa Ilvestä livenä? Käsi sydämelle ja numero esille, kuinka monta kotipeliä kertyy kaudella 2025-26?
Täälä myös sama homma ja parit kausaritMinua alkoi kiinnostaa: kuinka moni palstaa seuraavista käy areenalla katsomassa Ilvestä livenä? Käsi sydämelle ja numero esille, kuinka monta kotipeliä kertyy kaudella 2025-26?
Kausari nyt neljättä vuotta putkeen. Paikanpäällä kaikki harjoitusmatsit, CHL-kotipelit ja runkosarja/playoff pelit + kaudessa 2-4 vierasmatsiaMinua alkoi kiinnostaa: kuinka moni palstaa seuraavista käy areenalla katsomassa Ilvestä livenä? Käsi sydämelle ja numero esille, kuinka monta kotipeliä kertyy kaudella 2025-26?