Ilveksen yleisömäärien kehitys

Nyt kaipaisin vain arviota, miten paljon Ipa saa livetukea tästä yhteisöstä.
Mulla on kausikortti, vaikka itse pääsen paikalle noin 15 peliin runkosarjassa.

Aikaisemminkin ollut puhetta, että se porukka joka tänne edes kerran kuukaudessa kirjoittelee, on todennäköisesti isolla prosentilla hallissa kuin tatti paskassa, siksi hoputtamiset tyyliin "nyt porukka lippukaupoille" kaikuu täällä kuuroille korville.

Jokin marginaalinen apu yleisömäärien kasvattamisessa "palstalaisilla" kuitenkin on, jos toimivat eräänlaisina apostoleina tuulipukukansan parissa työpaikoilla ja muissa sidosryhmissään. Klingbergin paluu ja historiaa hipova voittoputki ovat evankeliumia, jotka perinpohjaisesti selittäen voivat herättää uuden vakikävijän sydämen.

Minua alkoi kiinnostaa: kuinka moni palstaa seuraavista käy areenalla katsomassa Ilvestä livenä? Käsi sydämelle ja numero esille, kuinka monta kotipeliä kertyy kaudella 2025-26?
Kaikilla on omat elämäntilanteet ja perhekiireet ym. Nyt kaipaisin vain arviota, miten paljon Ipa saa livetukea tästä yhteisöstä.

Pääsen töiden ja muiden velvoitteiden puolesta n. 15-25 kotipeliin kaudessa. Kourallinen CHL-pelejä siihen päälle ja yleensä kaikki pudotuspelit Tampereella tai 200 km säteellä.

Vieraspeleihin lähden omatoimisesti muutaman kerran kaudessa tai jos onnistuu sumplimaan työmatkan tuolle päivälle.

Nuorempana tuli käytyä enemmän, kun se oli kaveriporukan tapa viettää aikaa yhdessä.

Minua alkoi kiinnostaa: kuinka moni palstaa seuraavista käy areenalla katsomassa Ilvestä livenä? Käsi sydämelle ja numero esille, kuinka monta kotipeliä kertyy kaudella 2025-26?
Kaikilla on omat elämäntilanteet ja perhekiireet ym. Nyt kaipaisin vain arviota, miten paljon Ipa saa livetukea tästä yhteisöstä.
Kausari on ollut reilut 20 vuotta. Joka kausi käyn katsomassa 20-25 kotirunkosarjapeliä + mahdolliset playoffit.

On toki varmasti vaihtelua elämäntilanteissakin:
- työkomennus ulkomaille
- juniorivalmennusta tai toimihenkilöhommaa
- omien lasten harrastuksien järjestelyt
- ym.

Kyllä itselläni on ollut välissä kausia, milloin paikan päälle ei ole välttämättä päässyt kuin kouralliseen peleistä ja sitten ollut vuosia, jolloin on voinut istua katsomossa jopa useissa Tapparankin peleissä.

Kausari täälläkin 2000-luvun alusta, oli välissä useamman vuoden tauolla töiden johdosta. Joudun usein olemaan töiden takia reissussa joten Areenalla tulee nähtyä ehkä 20 peliä runkosarjaa, osa reenipeleistä. Myös siedettävällä etäisyydellä kuten Hämeenlinna, Pori ja PK-seutu tulee vieraspelit seurattua paikanpäällä jos kalenteriin sopii.

Muutama kotipeli jää kauden aikana väliin syystä tai toisesta. CHL pelit kävin kaikki tälläkin kaudella katsomassa. Pleijarikausari tulee automatic. Vieraspeleissä käyn harvoin.

Kausikortti ja 2 kotipeliä alkusyksystä jäänyt väliin kuumeen takia. Joten 28 kotipelin tahdissa ollaan nyt. Vieraspelejä tulee käytyä muutama kauteen. Helmikuussa Ouluun, koska se on ainoa paikkakunta mikä on enää käymättä ja nyt se pitää saada ruksattua.

Kausari ollut vuosia. Runkosarja, CHL, treenipelit ja mahdolliset pleijarit mukaan laskien määrä on siellä 35-60 välissä. Tuohon päälle vielä useammat vierasmatsit ja pakko mainita että syksyllä menee vielä futismatsit kiekon kanssa päällekkäin eli puhutaan tosiaan kymmenistä ja taas kymmenistä matseista ja en todellakaan ole ainoa joka samat tai jopa kovemmat setit vetää.

Kausari ollut vuosia. Runkosarja, CHL, treenipelit ja mahdolliset pleijarit mukaan laskien määrä on siellä 35-60 välissä. Tuohon päälle vielä useammat vierasmatsit ja pakko mainita että syksyllä menee vielä futismatsit kiekon kanssa päällekkäin eli puhutaan tosiaan kymmenistä ja taas kymmenistä matseista ja en todellakaan ole ainoa joka samat tai jopa kovemmat setit vetää.
Kova setti thumbsup:ilves:

Minkä vuoksi mennä katsomaan peliä, missä vastassa on tyhjennetty Sportti? Vaikka kausikortti olisikin ostettuna. Tietenkin maalijuhlaa juhlimaan!

Lampaalla on kausikortti ollut käytössä pidemmän aikaa. Koulukadulle ei taidettu kausikortteja markkinoida. Eikä isä olisi ehkä tuota hanketta rahoittanutkaan.

4.366 - tuolla tehdään jo ilman tulonjakojakin nätti miinus ajan kanssa.

Jäädään odotteleen kiimaista kevättä ja 10v odottanutta suhdanteiden nousua... jälkimmäisen osalta olen todella pessimistinen :(

Huhhuh illan lukua...

Itse menen aina hallille olettamuksena katsomaan huippujoukkuetta vastaan tiukkaa ja laadukasta peliä, mikä mielellään tottakai voitetaan, tai sitten katsomaan heikompaa joukkuetta vastaan voittoon päättyvää maalijuhlaa. Tänään ei saatu kumpaakaan.
Mutta että kiekon tippuessa on itsellä aina noi olettamukset ja en tosiaan mee kattomaan vastustajaa, vaan Ilvestä. Ja siksi ihmettelen, kun pelit ei väkeä vedä. Toki tällä hetkellä osaselityksenä menee varmasti se, että ei ihmisillä vaan yksinkertaisesti ole rahaa liikaa. Ja se on täysin pätevä syy jättää menemättä peliin.

• Tykkää
Reactions: onc
Kausari on, ja nelisenkymmentä peliä tulee kaudessa käytyä katsomassa.

Vuorotyö ja välimatka takaa sen, että hallille ei aina pääse vaikka haluaisi. Lauantaina pääsin, tälle päivälle yritin kovasti saada vuoroa vaihdettua muttei onnistunut.

Seuraavas kotipelis yleisöä piisaa, ei tarvi epäilläkkä.

Ei noi silti hyvää tee taloudelle.Ei näitä näin paskoja voi oikeen pyyhkiä pois.
Eipä sinänsä, mutta jos Lauantaina on + 10 kiloa, ni kuittais tän päivän surkeutta kummasti.

Takaisin