Koivane
Vakiokokoonpanossa
Minä ajan linjaa 7 mutta lupaan koristella kuljettaja aition Ilves huiveilla6k jo rikki ylihuomiselle

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä ajan linjaa 7 mutta lupaan koristella kuljettaja aition Ilves huiveilla6k jo rikki ylihuomiselle
Kuinkas suuri osa tosta on kutsuvieraitten osuus?
Ja nyt ihan tosissaan kiinnostaa älkää ottako provona
Kuinkas suuri osa tosta on kutsuvieraitten osuus?
Ja nyt ihan tosissaan kiinnostaa älkää ottako provona
Menee jos meillä on SaiPaa vastaan alle 97 katsojaa.
Karkeasti noihin katsomoihin mahtuu 1600-2000 henkeä. Tiedä sitten onko noin paljon myyty.
Kenttäappro taitaa jättää ravintola- ja oheismyyntiin jonkun verran euroja lisää.Vähän joutuu tuomaan realismin hitusia joukkoon näille siltikin hienoille luvuille. Edellinen peli taisi olla se lasten tapahtuma ja tässä pelissä oli Ilves RY:n lippuja vapaaehtoisille lunastettuna iso nippu + kenttäappro.
Numerot on hyviä mutta € / lippu on varmasti jäänyt annetusta tavoitteesta. Ja se taas on varmasti harkittu päätös, kympin kamppikset jne
Mää jaksan epäillä tätä.€ / lippu on varmasti jäänyt annetusta tavoitteesta.
Onkohan Tappara myös vieraspeleihin jakanu ilmaislippuja17,50€ on normaalisti nuo opiskelijaliput tuonne ylös, eilen koko approlippu oli 15€, eli epäilisin että kyllä Ilveskin noista luokkaa 8-10€/lippu sai, haalarimerkit tuohon on jotain 1-2€/kpl ja jatkoista tuskin tarvitsee hirveästi maksaa Noholle ("moi, oltaisiin tuomassa ~800 opiskelijaa keskiviikkona baariin joka on muutenkin auki, käykö?") niin jättäisi sellaisen aika perinteisen 3-5€/voittoa per osallistuja järjestäjälle.
Asiasta kukkaruukkuun, muistatteko kun Tappara hehkutti kuinka se on Liigan suosituin vierasjoukkue? Noustaan nimittäin vierasyleisökeskiarvossakin Tapparan ohi perjantaina.Tapparalla nyt 101782 katsojaa -> keskiarvo 4846, Ilves perjantain jälkeen 106000+ katsojaa riippuen aitiomyynnistä eli keskiarvo nousee yli 5000. Ilves - suosituin kotona ja vieraissa.
Se on katsos tuo mouhopääty mikä ei myy. Vähemmän yllättäen.24.02 pelattava Ilves - Tappara ei ole loppuunmyyty vielä vaikka alta kuukausi peliin.
Mä häpeän.
katso liitettä 3928