Jäähykuningas18
Luottopelaaja
Se on katsos tuo mouhopääty mikä ei myy. Vähemmän yllättäen.24.02 pelattava Ilves - Tappara ei ole loppuunmyyty vielä vaikka alta kuukausi peliin.
Mä häpeän.
katso liitettä 3928
Se on katsos tuo mouhopääty mikä ei myy. Vähemmän yllättäen.24.02 pelattava Ilves - Tappara ei ole loppuunmyyty vielä vaikka alta kuukausi peliin.
Mä häpeän.
katso liitettä 3928
Se on katsos tuo mouhopääty mikä ei myy. Vähemmän yllättäen.![]()
Ei varmaan ollut kovin kaukana, että tuo oltaisiin myyty ennempään loppuun kun tämä perjantainen vääntö.24.02 pelattava Ilves - Tappara ei ole loppuunmyyty vielä vaikka alta kuukausi peliin.
Mä häpeän.
katso liitettä 3928
Lipunostohousuja taas jalkaan!
Taitaa olla tyyntä ennen myrskyä.Ollut nyt pientä laskevaa trendiä yleisömääriin. Kaikki vaan halliin!
Kymmenen viimesen kotiottelun teemat, muutamat huomiot:
-Lauantaina Meet & Greet
-Maanantain Sportti-otteluun halpoja lippuja
-Paikallisen jälkeinen kotiottelu KooKoo:ta vastaan taas perhepeli --> Ihan hyvä idea sillä tosiaan kolmen kotiottelun viikko, paikallinen perjantaina jne.
-"Kannattajille arvostusta", mitä meinaa?
Toivottavasti Ilves reagoi tuohon JYP peliin oikein kunnolla ja laittaa jotain kampanjaa pystyyn.Lainataan omaa viestiä ottelutapahtuma -ketjusta.
Näitä jäljellä olevia pelejä kun ajattelee yleisömäärällisesti niin tilanne on ihan jees. Esim. Lukko ja Kärpät perjantaina saattavat ihan hyvin myydä sen +9k, sitten on näitä arkipäivien pelejä joihin on alennuksia/teemoja. Ainut vaan niin tuo JYP-ottelu voi olla sellainen, jossa ei välttämättä kauhean korkealle päästä. Kolmen kotiottelun viikko ja vastustaja saattaa olla hyvinkin siinä tilanteessa, että on toiseksi vikana ja menettänyt mahdollisuuden pudotuspeleihin.
Mites nää ilveksen yleisömäärät on näin laskussa?tänäänkin saadaan hädintuskin 5000! Tuossahan Tappara menee vie ohi!Ei hyvä!
Mites nää ilveksen yleisömäärät on näin laskussa?tänäänkin saadaan hädintuskin 5000! Tuossahan Tappara menee vie ohi!Ei hyvä!
Aiemmin jo kirjoittelin että kyllä se jossain vaiheessa alkaa näkyä tämä yleinen maailmantilanne myös Ilveksen lippumyynnissä. Eläminen on todella kallista tällä hetkellä, ruoan, energian jne hinnat. Paljon on porukka myös kipeänä ja muuta. Ei Ilveskään joka pelissä sitä 7000 riko, valitettavasti.Mites nää ilveksen yleisömäärät on näin laskussa?tänäänkin saadaan hädintuskin 5000! Tuossahan Tappara menee vie ohi!Ei hyvä!
Mua sytyttää. Vaikea vastus meille, tiputtivat meidät viime kaudella poffeissa ja kaksi edellistä kautta ovat olleet finuissa."Taas" TPS peli, juurihan niitä vastaan pelattiin pari viikkoa sitten. Vaikka peliin olenkin menossa, niin ei tuo TPS juuri nyt hirveesti sytytä