Kaikki yli 6000 katsojan tiistaina on erittäin hyvä lipunmyynti. Toisilla paikkakunnilla ei saada edes kahdessa viikonloppumatsissa tuota lukua kasaan.
Ei ehkä huikeeta, mutta todellakin hyvä luku, kun vertaa Toutainin aiempaan arkipelilistaan. Parempaan toki pitää pyrkiä, mutta olen tämän päivän yleisömäärään henkilökohtaisesti tyytyväinen.Onko huikeeta? Itse pidän tällä hetkellä rimaa myynnin osalta korkealla ja joka ottelussa Hakametsän maksimi pitäisi olla minimi.
Tottakai jäädään satunnaisestl tämän alle, mutta myynniltä ja markkinoinnilta pitää vain vaatia paljon. Puitteet ovat kunnossa.
Tää on kyllä hurja kun vertailu alkaa mennä siihen kumpi myy pelin nopeammin loppuunJoten eiköhän tuokin ole loppuunmyyty jo reilusti ennen matsipäivää, kun taas naapuri sai ensi viikon matsin myytyä loppuun vasta muutama päivä sitten.
Ihan jees jos kuuteen päästään.5500 myyty. Meneeköhän tiistain määrä rikki..
Ihan jees jos kuuteen päästään.
Varsin kelvollinen määrä kyllä jo nyt: arki, KalPa ja matsi ilmaiskanavilta.
No ei mene. Nousee vähän yli 7400 Tapparan ka. jos täynnä ensi viikonlopun peli.Ässiä vastaan jäätiin nollille Kalpaa vastaan nollille. Sportia vs. 1 tehty maali.. alkaa näkyyn yleisömäärissä väkisinkin.. Korjatkaa jos olen väärässä et seuraava Tra - Ilv jos yleisöö 12700. Niin Tra menee ohi keskiarvossa?
Ässiä vastaan jäätiin nollille Kalpaa vastaan nollille. Sportia vs. 1 tehty maali.. alkaa näkyyn yleisömäärissä väkisinkin.. Korjatkaa jos olen väärässä et seuraava Tra - Ilv jos yleisöö 12700. Niin Tra menee ohi keskiarvossa?
Väkisinkin yleisömäärät alkavat tippua, kun kaikki kallistuu. Nyt olisi kaikin keinoin taottava rautaa ja ennenkaikkea pidettävä se tulisen kuumana. Tämän iltainen esitys kylmensi tuota rautaa useita asteita.
Mutta huomattavaa on myös se, että naapuri mainostaa kovasti Tampereen alueen ulkopuolella, Ilves tätä ei tee. huono juttu!
Olihan tämä sarkasmia? Joukkue raapi ennen tätä päivää seitsemästä pelistä putkeen pisteitä ja ollaan kolmantena sarjassa. Nyt yksi huono peli ja ruvetaan jo kausareita melkein hyllyttämään?Tottakai tämänpäiväisen taaperruksen kaltaiset pelit yhä yleistyessään alkavat saneerata katsomoa. Itsekin kiukussani ajattelin jo hyllyttää kausikorttini. Katsotaan nyt vielä, mitä Kouvolassa tapahtuu.