Ilveksen yleisömäärien kehitys

jurgen

Tähtipelaaja
Eikai se samaan aikaan tule, vaan 15.30 alkaa...

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Nyt taas välähti EFM:llä! Kuulitte ja luitte sen ensiksi täältä :)

Kerta on olemassa anniskelukatsomo (joka on omasta mielestäni naurettavan hyvä ratkaisu erätauko kiireisiin) niin tietysti pitäisi olla myös
perhekatsomo.

Avataan joku ei niin suosittu yläkatsomo ja sinne ympäristöön fasiliteetit kuntoon.
Oven lähelle poppari ja pillari pistettä yms kohderyhmälle sopivaa puuhaa. Pikku nakkimukia ja puuhapistettä. Screeniä silti seinille niin ei isiä ressaa jos joku tilanne jää näkemättä. Liput perheystävällisin hinnoin. Tätä olisi helppo kehittää eteenpäin. Uskon että oikein mainostettuna houkuttaisi satunnaisperheitä paikalle.

Ylläpito voi poistaa tämän ja välittää suoraan toimistolle, ennenkuin naapurin Kivelä ehtii kopioimaan tämänkin :)

IhanJuniori

Junioripelaaja
Herätys nyt siellä lämpösellä officella.
Avatkaa nyt hyvänen aika sentään tuo parven pitkä sivu.
Screenshot_2023-12-26-10-45-03-11_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

IhanJuniori

Junioripelaaja
Taitaa olla tälle illalle myöhäistä mutta 3.1. HPK otteluun ehdottomasti nyt heti koko toinen sivu auki. Samoin loppiaisen JYP otteluun.

Näissä otteluissa kannattaisi vähän rohkeampi olla.
Tappara avaa kokonaan toisenkin pitkän sivun huomattavasti helpommin kuin Ilves.
Olisi kiva tietää miksi Ilves panttaa sen aukaisua niin paljon. Se kuitenkin myy huomattavasti paremmin kun pääty.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja

Kerta on olemassa anniskelukatsomo (joka on omasta mielestäni naurettavan hyvä ratkaisu erätauko kiireisiin) niin tietysti pitäisi olla myös
perhekatsomo.

Avataan joku ei niin suosittu yläkatsomo ja sinne ympäristöön fasiliteetit kuntoon.
Oven lähelle poppari ja pillari pistettä yms kohderyhmälle sopivaa puuhaa. Pikku nakkimukia ja puuhapistettä. Screeniä silti seinille niin ei isiä ressaa jos joku tilanne jää näkemättä. Liput perheystävällisin hinnoin. Tätä olisi helppo kehittää eteenpäin. Uskon että oikein mainostettuna houkuttaisi satunnaisperheitä paikalle.

Ylläpito voi poistaa tämän ja välittää suoraan toimistolle, ennenkuin naapurin Kivelä ehtii kopioimaan tämänkin :)
Tämä on oikeasti todella hyvä idea.

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen

perhekatsomo.

Tää oli tosiaan hyvä heitto. Näitä tullut pari kertaa vastaan omalla kohdalla Euroopassa isoilla futisstadioneilla. Ilmeisen toimiva konsepti siis.

Teme-74

Luottopelaaja
Tappara avaa kokonaan toisenkin pitkän sivun huomattavasti helpommin kuin Ilves.
Olisi kiva tietää miksi Ilves panttaa sen aukaisua niin paljon. Se kuitenkin myy huomattavasti paremmin kun pääty.
Joo, mahtaisko johtua siitä että ne avataan ku tietty määrä alhaalta on ensin myyty ?
Tai siis aikasemmin näin toimittu, ku eilenhän olis varmaan orrelta avattu enemmän sitä mukaa mitä oli myyty siitä päätystä. Olihan kieltämättä se tyhjä harmaa alue vihujen päässä eilen kolkon näkönen, ku hallin alakerta oli muuten täytetty aika mukavasti. turkulaisiahan ei pahemmin paikalle kiinnostanu saapua.

Verratkaa Tapparan lippukarttoja Sporttia vastaan, missä orret avattu vaikka A4,B5 menny lippuja paljo mitään.
Toki kaikkihan sen tajuaa miksi se on noin. Hinta-laatu suhteelta kandee valita sopivimmat, eli halvimmat jossei peräti ilmaset.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Joo, mahtaisko johtua siitä että ne avataan ku tietty määrä alhaalta on ensin myyty ?
Tai siis aikasemmin näin toimittu, ku eilenhän olis varmaan orrelta avattu enemmän sitä mukaa mitä oli myyty siitä päätystä. Olihan kieltämättä se tyhjä harmaa alue vihujen päässä eilen kolkon näkönen, ku hallin alakerta oli muuten täytetty aika mukavasti. turkulaisiahan ei pahemmin paikalle kiinnostanu saapua.

Verratkaa Tapparan lippukarttoja Sporttia vastaan, missä orret avattu vaikka A4,B5 menny lippuja paljo mitään.
Toki kaikkihan sen tajuaa miksi se on noin. Hinta-laatu suhteelta kandee valita sopivimmat, eli halvimmat jossei peräti ilmaset.
Mää olen sitä mieltä, että Ilveksen pitäisi avata ylhäältä suoraan molemmat pitkät sivut jos yhtään näyttää siltä.

Pitkä sivu myy niin paljon paremmin kun pääty/kaarteet.

jäämies-70

Luottopelaaja
Samaa ihmettelin eilen, kun lippuja olin ostamassa illan otteluun.
Miksi hitossa ei avata sitä yläparven toista pitkää sivua?
Tai vastavuoroisesti, olisiko parempi pudottaa alakatsomon hintoja vaikka se 5€, jos halutaan myydä niitä ”parhaita paikkoja” ensin pois?
Uskoisin, että tällaisiin myyviin peleihin saisi tuolla yläkatsomon avaamisella helposti lisää katsojia halliin.
Ja oma mielipide, tuolla ylhäällä on parhaat katselupaikat.

Teme-74

Luottopelaaja
Samaa ihmettelin eilen, kun lippuja olin ostamassa illan otteluun.
Miksi hitossa ei avata sitä yläparven toista pitkää sivua?
Tai vastavuoroisesti, olisiko parempi pudottaa alakatsomon hintoja vaikka se 5€, jos halutaan myydä niitä ”parhaita paikkoja” ensin pois?
Uskoisin, että tällaisiin myyviin peleihin saisi tuolla yläkatsomon avaamisella helposti lisää katsojia halliin.
Ja oma mielipide, tuolla ylhäällä on parhaat katselupaikat.
Mä kyllä luulen että nää hinnottelu/laatusuhde ei oo ihan jiirissä Areenalla. Ku kattoo alakerran hinnotteluja, ni miks ihmees joku maksas A6 katosomosta 50€ tai 57,50€, ku lähes yhtähyviä paikkoja on 20-45€

Areenalla ei mun kokemuksella ole huonoja paikkoja paitsi ne näkörajote paikat.

Nade

Luottopelaaja
Mä kyllä luulen että nää hinnottelu/laatusuhde ei oo ihan jiirissä Areenalla. Ku kattoo alakerran hinnotteluja, ni miks ihmees joku maksas A6 katosomosta 50€ tai 57,50€, ku lähes yhtähyviä paikkoja on 20-45€

Areenalla ei mun kokemuksella ole huonoja paikkoja paitsi ne näkörajote paikat.
Ellen ostaisi kausariani kannattajakatsomoon niin tuo yläkatsomon pitkä sivu olisi ehdottomasti se mistä paikkani ottaisin. Näkee jäälle paljon paremmin eikä ole alakatsomon tavoin mm. pleksejä haittaamassa näkyvyyttä.