SaulBrother
Luottopelaaja
Vs: Ilves brändi 2013->
Mä en mene tänään yhteenkään huijaukseen, en uskonut tätäkään.
Mä en mene tänään yhteenkään huijaukseen, en uskonut tätäkään.
Artsi sanoi:Ehdin vain pikaisesti poikkeamaan Takojankadulla, mutta oli ne uudet "retrohenkiset" paidat makeet. Nyt on toivoa, että niistä ei tule mitään tilkkutäkkiä, kun on kerrankin kunnon pääsponsori.
Ihan tyylikäshän tuo sponsorinkin logo on, joten tuskin tulee:Artsi sanoi:Nyt on toivoa, että niistä ei tule mitään tilkkutäkkiä, kun on kerrankin kunnon pääsponsori.
Artsi sanoi:Ehdin vain pikaisesti poikkeamaan Takojankadulla, mutta oli ne uudet "retrohenkiset" paidat makeet. Nyt on toivoa, että niistä ei tule mitään tilkkutäkkiä, kun on kerrankin kunnon pääsponsori.
Minä kyllä ymmärsin, että se suoralapainen TOPE oli hänen mailansa, eli pystynee pelaamaan sekä rightin, että leftin puolelta. Antaa aika paljon erilaisia variaatiomahdollisuuksia valmentajalle.JK sanoi:Paita näytti hyvältä sen ykkössentterin päällä. Kaveri pystyy pelaamaan myös laidassa. Mailat eivät ole vielä tulleet Tampereelle, joten vielä ei tiedetä onko left vai right - mutta luultavasti pystyy pelaamaan molemmilta puolilta ja tuo pelotteen ylivoimaan.
Artsi sanoi:Minä kyllä ymmärsin, että se suoralapainen TOPE oli hänen mailansa, eli pystynee pelaamaan sekä rightin, että leftin puolelta. Antaa aika paljon erilaisia variaatiomahdollisuuksia valmentajalle.JK sanoi:Paita näytti hyvältä sen ykkössentterin päällä. Kaveri pystyy pelaamaan myös laidassa. Mailat eivät ole vielä tulleet Tampereelle, joten vielä ei tiedetä onko left vai right - mutta luultavasti pystyy pelaamaan molemmilta puolilta ja tuo pelotteen ylivoimaan.
Eli pelipaikka joko oikea laita, tai keskusta. Muuten tulee hankaluuksia.JK sanoi:Taisi olla niin, että osasi "sirklata" vain vasemmalle eli jaloistaan left - käsistään molemmat. Mutta varmasti vahvistus nykyporukkaan.
Ei saanut ottaa kuvia, paikalla oli varsin paljon järjestysmiehiä ja kamerat takavarikoitiin ovella.laku-mambo sanoi:Ei kellään olisi kuvaa laittaa!?!?!