Jäähykuningas18
Luottopelaaja
Todella surkealta näyttää lipunmyynti. Ja sitten puhutaan Ilves-perheestä. Missä se perhe nyt on? Hävettää.
Tilailemassa kuohuvaa keväälle.Todella surkealta näyttää lipunmyynti. Ja sitten puhutaan Ilves-perheestä. Missä se perhe nyt on? Hävettää.
Jotkut boikotoi keskiviikon peliä ja jotkut boikotoi perjantain peliäTodella surkealta näyttää lipunmyynti. Ja sitten puhutaan Ilves-perheestä. Missä se perhe nyt on? Hävettää.
Joo ja lauantaina Saipa ; )Eikös perjantaina oo Tapparan peli
Mä ainakin ostan vasta huomenna. Jos joku sairastuukin tässä vielä lapsiperheen arjessa tms. niin ei sit naurata tässä taloustilanteessa.Todella surkealta näyttää lipunmyynti. Ja sitten puhutaan Ilves-perheestä. Missä se perhe nyt on? Hävettää.
Ainoa oikea tapa lopettaa juuri tuollainen ränttääminen. Vain "ugh" puuttui alusta.Olen puhunut.
Joo, harkitsin asiaa, mutta en halua tulla syytetyksi kulttuurisen sensitiviisyyden puutteesta. Jokainen sen kyllä saa hiljaa mielessään lisätä siihen alkuun, jos se kuulostaa paremmaltaAinoa oikea tapa lopettaa juuri tuollainen ränttääminen. Vain "ugh" puuttui alusta.
Mutta hyviä pointteja tekstissä kyllä!
No ei tietenkään oteta maalivahtia pois missään tilanteessa ensimmäisessä kohtaamisessa.Ei tullut viime kaudella chl pleijareita seurattua. Ei taida koutsit ottaa maalivahtia pois pelin lopussa tasotusta varten, kun kyseessä vasta 3./6. erä?
Niin no, huominen on kotiottelu. Perjantaina ei.Jotkut boikotoi keskiviikon peliä ja jotkut boikotoi perjantain peliä
No ei ihan tosissaan kyllähän se nyt olis pakko päästä sinne 5k päälle ja mielummin vielä yli 6k
Juu kunhan heitin. Olen siinä perjantain ratkaisussa täysin Osaston puolella.Niin no, huominen on kotiottelu. Perjantaina ei.
Kyllä minä ottaisin jos vastustajalle on jäähy tulossa.No ei tietenkään oteta maalivahtia pois missään tilanteessa ensimmäisessä kohtaamisessa.
Tuossa on kyllä pointtia. Me ei kuitenkaan olla TPS tai KalPaKyllä minä ottaisin jos vastustajalle on jäähy tulossa.