Toppapöksy666
Luottopelaaja
Jaahas, taa vähän tällainen spessumpi peli. Kai tiedätte kuinka pelissä käy?Lauantaina aateloidaan lisää legendoja:
Jaahas, taa vähän tällainen spessumpi peli. Kai tiedätte kuinka pelissä käy?Lauantaina aateloidaan lisää legendoja:
Tiedä sitten onko järjestyksellä niin väliä, mutta itse olisin nimennyt Hannu Mattilan ennen Henriksonia.
Hienoja valintoja jokainen.Lauantaina aateloidaan lisää legendoja:
Mitenkä sitten toteuttaisit nuo aateloinnit? Jäällä menee väkisinkin aikaa kun jokaisen aateloitavan uraa muistellaan hetki ja järkeväähän tuo on toteuttaa niinkin, että on useampi aateloitava kerralla.Aateloinnit ovat tärkeä ja arvokas asia. Toteustapa sen sijaan on äärimmäisen kömpelö ja pitkäveteinen. Täytynee siis saapua lauantain otteluun vasta puoli kuudeksi.
Hienoa jos näin. Minä en pystyisi. Itse tiivistäisin muisteluhetkiä ja kukittaisin rivistön huomattavasti jouhevammin. Toinen vaihtoehto olisi säilyttää tilaisuus ennallaan, mutta aloittaa se jo kauan ennen pelaajien saapumista. Tämä on vain minun mielipiteeni ja kunnioitan myös muiden näkemyksiä.Mitenkä sitten toteuttaisit nuo aateloinnit? Jäällä menee väkisinkin aikaa kun jokaisen aateloitavan uraa muistellaan hetki ja järkeväähän tuo on toteuttaa niinkin, että on useampi aateloitava kerralla.
Itse kyllä kestän aivan hyvin sen, että pari kertaa kaudessa ottelun alku venyy näin hienon tapahtuman takia. Voisin tarvittaessa seistä tuon puolituntisen asennossa käsi lipassa ja kovat kaulassa.
Ihan sopiva aika. Jossain Oulussa jäädytellään paitoja kolme tuntia.Eilinen tilaisuus kesti kuudella aateloitavalla aika tarkkaan 15 minuuttia. Se oli mielestäni hyvä kesto. Joillain aiemmilla kerroilla on tuntunut pidemmältä ajalta, mutta en pysty sanomaan tarkkaa aikaa niiltä kerroilta. Nyt muistin katsoa kellosta. Toki aateloitavien määräkin on vaihdellut eri tilaisuuksissa.
Hantta remmiin mukaan
Hantta remmiin mukaan
Tätä minäkin toivon todella todella paljon. Osasto voi olla vaikka hiiren hiljaa Hantan kohdalla kyllä silläkin se viesti perille menee.Toivottavasti Osasto malttaa olla buuaamatta, koska meitä miehen pelivuosia lämmöllä muistavia kuitenkin riittää.