Ilves Inside -dokumenttisarja

Levitön Äijä

Vakiokokoonpanossa
Itse lähinnä oottelin vaan että joku tulee kertomaan kuinka "tappura jo aikanaan Duff-mänin kanssa kävi teatterireenit läpi ja ny keltavihree kopioi"... Mutta varmasti parasta antia tällaisissa juuri se että meille peruskannustajillekin aina välillä (joulu)mieleen palautuu se fakta että pieniä ihmisiä isossa maailamssa tässä ollaan jokainen iloinemme ja suruinemme. Ja mitä enemmän saa suupieliä yöäspäin niin sitä kivempaa on keskimäärin koko lähipiirillä! =)

ps. Aholan Jarista on kyllä vaikee olla digastelematta, saiskohan Pepposen Maunon joskus Lubille esiintyyn..? ;)

IlvesHeartForever

Vakiokokoonpanossa
Juusosta tulee sellainen lämmin olo. Selvästi kipuilee "vieraassa" ympäristössä. Ilveksen pitäisi hankkia joku toinenkin savolainen, onhan useita ruotsalaisia ja tsekkejäkin :D

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Juusosta tulee sellainen lämmin olo. Selvästi kipuilee "vieraassa" ympäristössä. Ilveksen pitäisi hankkia joku toinenkin savolainen, onhan useita ruotsalaisia ja tsekkejäkin :D
Kyllä Ilves on tehnyt jo enemmän kuin tarpeeksi sen eteen, että kentällä alkaisi tapahtua.

Loput on kiinni Köntsästä itsestään.

IlvesHeartForever

Vakiokokoonpanossa
Kyllä Ilves on tehnyt jo enemmän kuin tarpeeksi sen eteen, että kentällä alkaisi tapahtua.

Kyllä ja selvästi onkin siis Juusosta itsestä kiinni, en sitä kiistäkään. Lähinnä totesinkin, että ei vaan tunne ehkä oloaan riittävän kotoisaksi Tampereella.

Ja siis tosi hyvä ja mielenkiintoinen jakso. Jälleen myös omia fiiliksiä nostattava.

Toutain

Luottopelaaja

Mun mielestäni ei ole tehnyt. Esim. Härski Hartikaisen olis ihan hyvin voinut hankkia tuohon savolaissparraajaksi.

Seteri

Vakiokokoonpanossa
Mun mielestäni ei ole tehnyt. Esim. Härski Hartikaisen olis ihan hyvin voinut hankkia tuohon savolaissparraajaksi.
Eiköhän sieltäkin löydy liian suuri kalpa sydän. Vaikka kelpaisi kyllä xD

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Siitä hyvä sarja, että tämä tulee joka kuun, paitsi loka- ja marraskuun, lopulla. Hyvä ja ammattimainen saldo ensimmäisen neljän kuukauden osalta.
Lisäilläänpä tähän joulukuukin. Älkää nyt ihan oikeasti lupailko joka kuun loppuun julkaisua, jos sitä ei todellisuudessa pystytä toteuttamaan :D

Tuleva jakso kyllä sytyttää noin muuten, mutta olisi se kiva nähdäkin joskus :)

Tietysti tässä vielä paljon päivää jäljellä, mutta vähän epäilen että tässä tänään enää jaksoa julkaistaan. Saa suorittaa.

ässä 42

Rivipelaaja
Mikähän päivä pistetään ulos tällä kertaa? Jaksot ovat hyviä ja sitä sisältö varsinkin mitä itse olen odottanut jo pitkään Ilvekseltä. Mutta kuten yllä jo mainittu monet kerrat, jos luvataan joka kuukausi yksi jakso, silloin sen pitäisi tulla joka kuukausi.