toskala sanoi:Tää voi tulla vielä liigalle kalliiksi.
Masce sanoi:toskala sanoi:Tää voi tulla vielä liigalle kalliiksi.
Ja tällöinkin maksajiksi joutuvat Liigan osakkeenomistajat, eli seurat.
Hatchetman sanoi:Ja seurat,eli Liiga,voivat kokoustaa ja päättää,että se taho,joka on kustannukset aiheuttanut ja Liigan mainetta vahingoittanut,on korvausvelvollinen? Eli taas lasku IHOY:lle -bumerangina.
Juurikin näin. Joka tapauksessa on selvä, että tällä suullisella sopimuksella pyyhitään nyt persettä. Siitä pitää pelaajayhdistys huolen.toskala sanoi:Minun mielestäni on vain hyvä että Kainulainen kertoo että tämä oli tarkkaan harkittu päätös ja tämä ollaan valmis katsomaan loppuun asti ja hyvä niin! Tässähän on selkeästi ennakkotapaus muhimassa ja jos kerran vielä mitään ei ole paperilla niin liiga on vieläkin heikommilla.
Tää voi tulla vielä liigalle kalliiksi.
Baloun sanoi:http://www.funtampere.fi/fun-tampereen-kiekko/kiekkouutiset/liigan-johtoryhma-hyvaksynyt-ilveksen-sakot
Kieltämättä hyviä pointteja
jalkakynä sanoi:Ei Honkalehto ole voinut olla päättämässä johtoryhmässä sakosta. Hän on joko itse jäävännyt itsensä tai sitten johtoryhmän kokous on näin tehnyt. Jalokin on saattanut jäävätä itsensä. Turha ampua siis näitä herroja.
#13 sanoi:Voihan se olla, että kainulainen haluaa järjestää uudelle ilvekselle mahdottoman tilanteen. Oikeudenkäynnit, harjoituskausi vituiks, sekasorto ja epävarmuus. Kun me ei saada leikkiä ipalla, niin ette leiki tekään. Voiko nää sälyttää yksityishenkilöille, esavesajakaverit saa hoitaa loppuun myös tehtävistä vapauttamisen jälkeen.
Kai se onnistuu jos tällainen sakottaminenkin luonaa..
Huikas sanoi:jalkakynä sanoi:Ei Honkalehto ole voinut olla päättämässä johtoryhmässä sakosta. Hän on joko itse jäävännyt itsensä tai sitten johtoryhmän kokous on näin tehnyt. Jalokin on saattanut jäävätä itsensä. Turha ampua siis näitä herroja.
Älä nyt viitti, missäs ne on sitten olleet?
Brooks sanoi:Huikas sanoi:jalkakynä sanoi:Ei Honkalehto ole voinut olla päättämässä johtoryhmässä sakosta. Hän on joko itse jäävännyt itsensä tai sitten johtoryhmän kokous on näin tehnyt. Jalokin on saattanut jäävätä itsensä. Turha ampua siis näitä herroja.
Älä nyt viitti, missäs ne on sitten olleet?
Ajattelepa vähän.
Lienee selvää, että Honkalehto on vuonna 2014 ollut sopimassa tuota "herrasmiessopimusta." Ei hänelle varmaan ole tullut silloin mieleenkään, että Ilves voisi hankkia jonkun Jokereihin mahtuvan pelaajan.
Mutta yhtä selvää lienee, että kun johtoryhmä päättää kurinpitotoimista, syytettynä olevan seuran edustajalla ei voi olla päätösvaltaa. Muutenhan mikään sanktio ei menisi läpi.
Jalon tilanne voi olla eri, koska hänhän ei ole liigahallituksessa Ilves-Hockeyn edustajana, vaan ns. ulkopuolisena jäsenenä.