Ikurin Vire
Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Logoja voi modernisoida onnistuneestikin.
Mites mun liput Ilves-Kärpät peliin. Pääsenkö niillä nyt pe JYP peliin sisään vai 12.2 olevaan Kärpät peliin? Oletan, että pe JYP peliin.
Ilves on nykyään NHL-seura.
Historiaa siis tehtiin taas !
Näin SuomiKiekko nettisivuston mukaan.
Oli pakko käydä katsomassaIlves on nykyään NHL-seura.
Historiaa siis tehtiin taas !
Näin SuomiKiekko nettisivuston mukaan.
Kuinkas paljon tästä meidän NHL-joukkueesta löytyy yhteensä kokemusta NHL-otteluiden muodossa?
Jokerit meni KHL:lään..Oli pakko käydä katsomassa
"NHL-joukkue Ilves sössi totaalisesti nöyryytettyä Jukureita vastaan kaiken mahdollisen"
"Jukurit koki Liigassa tällä viikolla uskomattoman draaman. Keskiviikkona se hävisi HIFK:lle Helsingissä uskomattomin lukemin 1-11, mutta lauantaina joukkue pisti Mikkelissä NHL-pelaajia vilisevää sarjakärki Ilvestä pataan 5-3.
– Huikealta tuntuu! Joukkue näytti edellisen pelin jälkeen, että sisua ja tahtoa on, HIFK:ta vastaan tehotilastoonsa lukeman -6 ottanut, mutta Ilveksen NHL-joukkuetta vastaan tasapainoisesti peräti yli 25 minuuttia luutinut Mikko Kokkonen hehkutti."
Kuinkas paljon tästä meidän NHL-joukkueesta löytyy yhteensä kokemusta NHL-otteluiden muodossa?
Klo15 huomenna jotain uutisia?
Miksi joka ikisesta aiheesta mitä tapahtuu pitää kommentteihin sielläkin noiden kahvaroiden sun muiden valittaa ja ilveksen fanien osallistuttava mukaan?
Tätä mäkin ihmettelen, se, että siellä on naapurin fanit rääpimässä päätään on itessään ihan oma lukunsa, mutta että niihin pitää aina jonkun Ilveslogolla varustetun fanin alkaa vetää samaa ala-arvoista rääpimistä, niin huhhuh! Facessa olen joutunut aika monta naamaa piilottamaan keskusteluista, kun niiden ainoat kommentit on tyyliin "kaikki on paskaa jne." Aika raskasta seurattavaa. Ikäväkseni olen joutunut myös joitain Ilves-faneja laittamaan samalla tavalla estolle, koska harrastavat länkytystä joissain ryhmissä. mm. erään positiivisesti ilvestä kannatavan faniryhmittymän johtajan olen joutunut piilottamaan eräässä jääkiekkoon liittyvässä ryhmässä. Pienet kuittailut on joskus paikalla, mutta se jatkuva jankkaaminen ja ylimielinen länkyttäminen on oikeesti ihan helv....raskasta.Aika vähäiseksi on jäänyt ilveksen instagramin seuraaminen. On se sitten kuva Lasse Oksasesta tai pelin tuloksesta niin siellä on pahempi sota kommenteissa kun täällä Ondrej Romanin ketjun puolella.
Miksi joka ikisesta aiheesta mitä tapahtuu pitää kommentteihin sielläkin noiden kahvaroiden sun muiden valittaa ja ilveksen fanien osallistuttava mukaan?