Ei jäänyt huomaamatta tämä video.
Ei jäänyt huomaamatta tämä video.
Eihän tämä nyt välttämättä tarkoita mitään muuta kuin, että Ilveksen Haapalan julkaisu on kaikin puolin hienompi kuin Tapparan Lehterän julkaisu, mutta onhan noissa tykkäys määrissä sun muissa aikas iso ero.
Kolme tuntia vanhassa postauksessa on tuplat enemmän tykkäyksiä, jakoja ja kommentteja. En tiedä miten muissa sosiaalisissa medioissa on, mutta ainakin twitterissä Ilves näyttäis keräävän aikas reilusti enemmän huomiota.
katso liitettä 2785
katso liitettä 2786
Ei jäänyt huomaamatta tämä video.
Nyt meni ohi tämä juttu, mutta laitoin silti trendikkäästi naurureaktion koska tämä oli ilmeisesti jotain hauskaa muiden reaktioiden perusteella.Aijaijai! Nyt ollaan jännän äärellä. Sieltä se tulee. Sieltä se tulee.
Katsos kirjoittajan nimimerkki, ja paita #5Nyt meni ohi tämä juttu, mutta laitoin silti trendikkäästi naurureaktion koska tämä oli ilmeisesti jotain hauskaa muiden reaktioiden perusteella.
AivanKatsos kirjoittajan nimimerkki, ja paita #5
Hyvin sanottu! Itse vierastan todella paljon Tiktokkia, mutta kyllä tuon huomaa ihan kaupungilla ja kahviloissa pyöriessä, että on nuorilla jatkuvasti Tiktok auki. Ja tuo ikähaitari on kyllä laaja 8-30 -vuotiaat tuntuvat olevan aktiivisimpia käyttäjiä.Jos nuoria halutaan tavoittaa, niin tiktokkiin pitäisi tuupata mielenkiintoista materiaalia. Joku vois benchmarkata muista esim. NFL, NHL & Futiksen suurseuroista mitä materiaalia pitäisi esittää.
Twitterissä koottu eri seurojen sosiaalisten medioiden seuraajamäärät. Linkin aukaisemalla näkee myös Instagramin, Facebookin, TikTokin ja YouTube kanavan seuraajamäärät. Twitterissä ollaankin jo näemmä menty naapurin ohitse, mutta muuten on vielä kirimistä.