Jep, varmaan ajattelin että minun ääneni ratkaisee. Voi vittu nytÄlä pety jos äänestyksen voittaa joku ei Ilvesläinen tai joku ei jääkiekkoilija.
Mitäköhän nämä ovat nyt saavuttaneet sitten? Ihan ok tehoja eikä seuratasolla mitään saavutuksia tältä vuodelta.Jos valmiiksi tarjoiltuja ehdokkaita pelkästään miesjääkiekkoilijoiden perusteella tarkastellaan, on kärkihevonen koko vuoden huomioiden Roope Hintz. Kakkosmiehistöillä pelatut Olympialaiset ja jokakeväiset MM-hassuttelut satunnaisine kärkivahvistuksineen eivät mielestäni vertaudu NHL:an.
Barkov on hyvä haastaja, mutta tämän kauden alkupuolikas ei, (loukkaantumisesta) ja Floridan yleisestä alakulosta joukkuekoheesion ja sitä seuranneen tulossuoritteen vajauksen osalta, vaan riitä.
Kummallakaan ei ollut viime vuonna mahdollisuutta saavuttaa arvokisamitaleja. Molemmat olisivat heittämällä olleet Olympiajoukkueessa jos parhailla oltaisiin pelattu. Kevään MM-kisoihin eivät "kiireiltään" ehtineet. Pidän molempia parempina jääkiekkoilijoina ja sitä kautta urheilijoina kuin Rajalaa, puhumattakaan Ikosesta.Mitäköhän nämä ovat nyt saavuttaneet sitten? Ihan ok tehoja eikä seuratasolla mitään saavutuksia tältä vuodelta.
Siinä sanasta sanaan miksi itse valitsin Hintzin.Jos valmiiksi tarjoiltuja ehdokkaita pelkästään miesjääkiekkoilijoiden perusteella tarkastellaan, on kärkihevonen koko vuoden huomioiden Roope Hintz. Kakkosmiehistöillä pelatut Olympialaiset ja jokakeväiset MM-hassuttelut satunnaisine kärkivahvistuksineen eivät mielestäni vertaudu NHL:an.
Saihan siinä ehdottaa omaakin suosikkia.Profiilikuvasta päätellen varmaan olisit antanut äänen myös Tumppi Salmelalle jos olisi ollut tarjolla.
Jaa parkanolainenko huano valinta,tamperelaiseksi urheilijaksi?Eikös Raju asu Sveitsissä? Huono valinta tamperelaiseksi urheilijaksi nääs
Eikös Raju asu Sveitsissä? Huono valinta tamperelaiseksi urheilijaksi nääs
Eli hieno entinen Ilves kiekkoilija Parkanossa joka vuosia on jo asunut Sveitsissä on nyt paras Tamperelainen urheilija Ihan kevyesti menee Hintz ja Barkov edelle.Jaa parkanolainenko huano valinta,tamperelaiseksi urheilijaksi?
Hitto kun en huomannut Ikosta listaltaOlisi siellä Ikonenkin ollut. Minä ainakin äänestin Ikosta, en edes ajatellut Rajalaa tai Hintziä, vaikka Ilves kasvatteja ovatkin. Hintz toki luopio muutenkin.
Tässä ilmenee myös omaa aiemmin mainitsemaani painopistettä vuoden tamperelaiseks urheilijaksi.Eli hieno entinen Ilves kiekkoilija Parkanossa joka vuosia on jo asunut Sveitsissä on nyt paras Tamperelainen urheilija Ihan kevyesti menee Hintz ja Barkov edelle.
Taidanpa äänestää Iksaa vaikka taitaa olla Nokialainen hänkin.
Itsekin katoin jotenkin hätäsesti, meni Iksa ohi, olin jo äänestänyt Hintziä ja sitten luin täältä Iksasta. Olis toki voinut ite laittaa sen, siihen oma valinta kohtaan. Mutta tämmönen hassutteluäänestys kun oli...Hitto kun en huomannut Ikosta listalta
Sellanen tunne, että ei tääkään haastattelu menny kerralla purkkiin