Meillä se on ollut aina hihki.Kyllä se on ja lausutaan "hifk", vähänku "hik" sillon kun kaveriporukalla ollaan Ipan peliä kattomassa ja vastassa on "hifki". Nih.
Meillä se on ollut aina hihki.Kyllä se on ja lausutaan "hifk", vähänku "hik" sillon kun kaveriporukalla ollaan Ipan peliä kattomassa ja vastassa on "hifki". Nih.
Tota näänkö mää nyt ihan omiani, mutta roikkuuko tuossa nyrkkeilyhanskat?
Ja jos roikkuu niin haluaako joku avata mulle minkä takia
No niin tietenkinOlisiko edellisen pelin parhaalle jaettava 'palkinto" joukkueen sisällä?
Osaako joku antaa kontekstia vai kerätäänkö tällä huomiota? Kyseinen kaveri ei ikinä merkkaa alkuperäistä julkaisua tai laita sen kontekstia twiittailuihinsa vaan soittaa suuta.
Osaako joku antaa kontekstia vai kerätäänkö tällä huomiota? Kyseinen kaveri ei ikinä merkkaa alkuperäistä julkaisua tai laita sen kontekstia twiittailuihinsa vaan soittaa suuta.
Voi olla vielä pääministeri.. älä aliarvioi.Kontekstina on huomio, kuten tällä janarilla yleensäkin. Halunnee lopettaa päivätyöt kassamyyjänä ja yrittää jonkun sortin mielipidevaikuttajaksi. Toivoin vain hänen asettuvan ehdolle eduskuntavaaleihin…
Tälläisen kuvan saanut kaverista.Kontekstina on huomio, kuten tällä janarilla yleensäkin. Halunnee lopettaa päivätyöt kassamyyjänä ja yrittää jonkun sortin mielipidevaikuttajaksi. Toivoin vain hänen asettuvan ehdolle eduskuntavaaleihin…
Mua ei kiinnosta tuo kaveri tuon taivaallista, haluaisin vaan tietää mistä on nyt pahoitettu mieli.Miksi pitää kiinnostaa mitä joku nobody Twitterissä aukoo päätään?