Ilves ja Media

Lintu

Luottopelaaja
Tais olla taas klikkifarmauksen aika, Pendolla ja Ilveksellä suuri profiili niin niitä tökkimällä sitä saa huomiota. Itsekin olin pelissä ja taisin kyllä kattella ihan eri peliä kun tää Ylen nostetun kommenttikentän käyttäjä Paasi.

M22

Luottopelaaja
Mielenkiintoista. Ehkä ennemmin kirjoittaisin jutun Niemelästä tai Miettisestä kuin Pendosta.
Tai "I never criticize referees, but..."- Richardista.

Aikapommi

Vakiokokoonpanossa
Olen luullut, että valmentaja voisi kyseenalaisia tuomioita kritisoimalla osoittaa pelaajille olevansa heidän puolellaan. Onneksi Paasi valisti minua ja tiedän, että tuo onkin vastenmielistä käytöstä, jolla ei saa mitään hyvää aikaan.

Luulin hetken lukevani Jatkoajan mielipidekirjoitusta. Sieltä tuon olisi ymmärtänyt.

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Näytti toimivan, täälä kaikki ihan kipeinä
No jos toi oli se mitä haki, niin sitten oli onnistunut ”kolumni”.

Mutta onhan toi kaikkinensa vähintäänkin erikoinen kirjoitus. Oli se sitten huomionhakua tai sitten hänen oma mielipiteensä.

M22

Luottopelaaja
Mukava kuulla, mitä mieltä Kiekkokiuas on Paasin kirjoituksesta.

RanskanIlves

Luottopelaaja
Olipahan erikoinen tuotos Paasilta. En voi väittää nähneeni kaikkea tapahtunutta tv-kuvan välityksellä, mutta Mäntykiven klap-klap-pelleilyn ohella en muista kyllä muuta tapahtuneen. Jaa-a.

Outo hankinta

Luottopelaaja

Toutain

Luottopelaaja

Siellä on energinen uusi(?) mediasälli. Hyvää pöhinää!

Puhekieli etenkin tällaisissa sometekstityksissä jopa suotavaa, mutta yhdyssanat pitäisi seuran julkaisuihin saada oikein. Pääasiallinen kohderyhmä(nuoriso) on toki keskimäärin kirjoitustaidotonta, mutta sitä suuremmalla syyllä.

Pantterin Pensselit

Luottopelaaja
Puhekieli etenkin tällaisissa sometekstityksissä jopa suotavaa, mutta yhdyssanat pitäisi seuran julkaisuihin saada oikein. Pääasiallinen kohderyhmä(nuoriso) on toki keskimäärin kirjoitustaidotonta, mutta sitä suuremmalla syyllä.
On semmoinen mielikuva, että Tiktokissa noi tekstit tulisi tekoälyn autogeneroimina. Mutta tietysti ne voisi tarkistaa ennen postausta.

M22

Luottopelaaja