Ilves ja Media

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
7 073
Myrrä & Tillu siellä bussin alle kyllä semisti joutuu. Melkoista.

Nimettiinkö Tillu? Mitä kuuntelin, niin puhuttiin "toimistosta" tietyssä yhteydessä, joka meni jotenkin näin:

"Sekin toimisto roudaa sinne änäristä neljä viis äijää ja jättää omat äijät pois ja valmentajat on niin kun, että olkaa mukana ja jaksakaa treenata..."

Itse kehotin kaikkia kuuntelemaan itse ja mainitsin nimeltä vain Myrrän, koska Myrrä oli ainoa, jonka kuulin Vartiaisen nimeävän.

Kuuntelin annetuilla aikaleimoilla ja jotain on voinut mennä ohi, joten siksi kysyn tästä.
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
12 772
Nimettiinkö Tillu? Mitä kuuntelin, niin puhuttiin "toimistosta" tietyssä yhteydessä, joka meni jotenkin näin:

"Sekin toimisto roudaa sinne änäristä neljä viis äijää ja jättää omat äijät pois ja valmentajat on niin kun, että olkaa mukana ja jaksakaa treenata..."

Itse kehotin kaikkia kuuntelemaan itse ja mainitsin nimeltä vain Myrrän, koska Myrrä oli ainoa, jonka kuulin Vartiaisen nimeävän.

Kuuntelin annetuilla aikaleimoilla ja jotain on voinut mennä ohi, joten siksi kysyn tästä.
Tillua ei suoraan nimetty. Mutta siihen malliin puhui että ”sieltä päästä hoidettiin asiat ja purut niin päin vittua” ”paska maku jäi” ”uhkasakko päällä”.

Niin särähti että toimistoltakin on porukkaa ollut mukana näissä talkoissa, mitkä toki yhdistän urheilujohtoon ja sitä kautta Tilluun.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
7 073
Tillua ei suoraan nimetty. Mutta siihen malliin puhui että ”sieltä päästä hoidettiin niin päin vittua” ”paska maku jäi” ”uhkasakko päällä”.

Niin särähti että toimistoltakin on porukkaa ollut mukana näissä talkoissa, mitkä toki yhdistän urheilujohtoon ja sitä kautta Tilluun.

Niin. Tulkintoja voi tehdä, mutta haastattelussa puhutaan useammasta aiheesta, joista toiset toisia vakavampia, ja siksi en pidä hyvänä tiivistelmänä tai huomiona palstalle "Myrrä ja Tillu bussin alle", etenkin kun vain toinen nimettiin. Niinpä kehotan edelleen kaikkia kuuntelemaan itse, eikä vetämään johtopäätöksiä näistä muiden jutuista.
 
  • Tykkää
Reactions: GNR

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
7 073
Ohan se ny iha hirveetä että työnantaja vaatii tuloksia, eikä kysellä mömmömäärien perään :(

Tällaistakaan Vartiainen ei sanonut, vaan totesi, että eivät tienneet niistä määristä, joita hän veti. Ei siis syyttänyt Ilvestä siitä, ettei niistä tiedetty, vaan sanoi, ettei niistä tarkemmin kertonut. Syytöksiä tuli, mutta ei tuollaista, joten oikaisu paikallaan.
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
12 772
Niin. Tulkintoja voi tehdä, mutta haastattelussa puhutaan useammasta aiheesta, joista toiset toisia vakavampia, ja siksi en pidä hyvänä tiivistelmänä tai huomiona palstalle "Myrrä ja Tillu bussin alle", etenkin kun vain toinen nimettiin. Niinpä kehotan edelleen kaikkia kuuntelemaan itse, eikä vetämään johtopäätöksiä näistä muiden jutuista.
No toki näinkin. Rivien välistä kuitenkin. Tuskin monessa sopimuksessa on uhkasakkoja yms.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 824
Lehdille kuitenkin Vartiainen toipumisaikanaan höpisi, että Ilves on antanut kaiken tuen ja Myrrä kyselee kuulumisia lähes päivittäin. No ehkä se purku ei sitten mennyt toivotulla tavalla.
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 479
Lehdille kuitenkin Vartiainen toipumisaikanaan höpisi, että Ilves on antanut kaiken tuen ja Myrrä kyselee kuulumisia lähes päivittäin. No ehkä se purku ei sitten mennyt toivotulla tavalla.
Muutenkin täytyy hieman olla varpaillaan, mitä kuulee, kun esim. mainitsi siitä, miten joutui yksin harjoittelemaan -30 asteen pakkasessa aamulla klo 7 aikaan jotain 2 tunnin lenkkejä. Kuulostaa melko absurdilta - ei Ilveksessä noin kyllä ole reenattu.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 991
Tillua ei suoraan nimetty. Mutta siihen malliin puhui että ”sieltä päästä hoidettiin asiat ja purut niin päin vittua” ”paska maku jäi” ”uhkasakko päällä”.

Niin särähti että toimistoltakin on porukkaa ollut mukana näissä talkoissa, mitkä toki yhdistän urheilujohtoon ja sitä kautta Tilluun.
Joillakin tapana hoitaa asiat sillat polttamalla.
 

Jekimovs

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
115

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
7 073
On muuten aika rasittava johdattelija tuo greippi podcastin vetäjä ja käytännössä melkein tunkee ajatukset haastateltavan suuhun.

Kyllä.

Perinteiset amatöörihaastattelijan virheet. Johdattelevia kysymyksiä sekä reaktioita ja täysin yksipuolinen ote aiheeseen. Kun vielä Vartiainen itse otti esille, että ei nyt sentään seurassa tiedetty niistä määristä, joita hän nappeja kiskoo, niin tämänkin haastattelija puki jatkossa muotoon "sä oot kertonut avoimesti.. okei sä et oo määriä kertonut, mutta tavallaan heillä on ollut kaikki faktat tiedossa".

Näin käy podcasteissa usein, kun tosiaan vetäjät eivät välttämättä ole media-alan ammattilaisia ja sitten käsitellään kuitenkin vakavia aiheita.
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 352
On muuten aika rasittava johdattelija tuo greippi podcastin vetäjä ja käytännössä melkein tunkee ajatukset haastateltavan suuhun.
Miksi se edes kysyy mitään, kun hänellä itsellään on vastaukset valmiina. Monen jatkokysymyksen verran yritetään saada oma näkemys haastateltavan suusta.
 
  • Tykkää
Reactions: #68

M22

Luottopelaaja
Viestejä
3 123
Lehdille kuitenkin Vartiainen toipumisaikanaan höpisi, että Ilves on antanut kaiken tuen ja Myrrä kyselee kuulumisia lähes päivittäin. No ehkä se purku ei sitten mennyt toivotulla tavalla.
No näin mäkin muistaisin, että silloin kehui kovasti Ilvestä.
 

Magevaan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
457
Sulla ei selkeästi ole hajuakaan mitä masennus ja kaksisuuntainen mielialahäiriö tarkoittaa. Toivottavasti et koskaan itse joudu samaan tilaan.

Anteeksi tuli sanottua vähän kärkkäästi, pahoittelut. Tosiaan vakava sairaus kyseessä, ja lähinnä sitä yritin ilmaista että työ tulosurheilun parissa vaatii yllättäen tulosta. Mutta vielä kerran vilpittömät pahoittelut.
 
Ylös