TaikuriLuttinen
Luottopelaaja
Mike O'Learyn sopparin julkistuksesta jo 16h eikä vieläkään tiedetä miten Miken kesä meni, mitäs tämä on?
Johan siinä meni pitkään ennen kun tämä teksti päätyi kokonaisuudessaan Ilveksen some julkaisuun.
Osasto41 on siis 99,9% täydellinen nimi kannattajaremmille, mutta kyllä Niilon Pojat on 100%Olis hienoo tuoda vanha kunnon Niilo katsomaan aikakoneella tota Vaasan invaasiota. Samalla pääsis itsekin vielä kerran sinne sekoilemaan.
Uusivirta <-> Sandell vaihtokauppa neverförgetEn epäile yhtään etteikö Sakke olisi hurlumhei kiekon ystävä, kun itse aikoinaan valmensi aikalailla ilman mitään pelitapaa.
Kiitos tästä. Piti virkistää muistiani ja googlasin.Uusivirta <-> Sandell vaihtokauppa neverförget
Toki pitää muistaa, että kukkaan puhkeaminen oli vielä Sandellilta tapahtumatta tuolloin.Oikein vaihtokauppojen äitee... Sami Sandell <-> Matti Uusivirta
Ylpeänä omistan Nickerssonin mailanKiitos tästä. Piti virkistää muistiani ja googlasin.
Pahamaineinen Nickerson palaa Ilvekseen
Puolustaja Matt Nickerson palaa Ilvekseen jääkiekon SM-liigassa.www.mtvuutiset.fi
Tuli kahvit nenästä, kun luin uutisen. Pitkä matka ollaan tultu nykyiseen pisteeseen.
Senkö takia se lopetti pelaamisen...Ylpeänä omistan Nickerssonin mailan
Sakke toivoo Ilveksen mestaruuttaKonkarilta suorat sanat suomalaisesta kiekosta: ”Harva jaksaa”
Sakari Pietilä kaipaa Suomeen nykyistä raikkaampaa kiekkoa. Muun muassa Olli Jokinen saa kehuja.www.iltalehti.fi
Saken mietteitä.
Itse taas olen varmaan seurannut liikaa jääkiekkoa viime aikoina, kun aamuinen uutisotsikko "Ilveksen metsästyksen lupia pois" taipui mielessäni muotoon "Ilveksen mestaruuden lupia pois". Jäin vähäksi aikaa tuijottamaan lukemaani, kunnes lamppu lopulta syttyi yläkerrassa.Sakke toivoo Ilveksen mestaruutta