Torski
Tähtipelaaja
Foorumia luettu siis.Siä Ilveksen IG-tarinoissa kerrottiin, että pyörätestit ollu tänään ja samalla kysyivät haluaako ihmiset nähdä videoo näistä testeistä.
Eiköhän sieltä siis matskua ole tulossa illan mittaa.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Foorumia luettu siis.Siä Ilveksen IG-tarinoissa kerrottiin, että pyörätestit ollu tänään ja samalla kysyivät haluaako ihmiset nähdä videoo näistä testeistä.
Videoo ei välttämättä tarvii, mutta tulokset olis hyvä nähdä. Pääsee foorumi sitten valkkaan syntipukit jo ajoissa ens kaudelle.Siä Ilveksen IG-tarinoissa kerrottiin, että pyörätestit ollu tänään ja samalla kysyivät haluaako ihmiset nähdä videoo näistä testeistä.
Bauskin hikihaastattelu
Bauskin hikihaastattelu
Aisaakeli!!!"Pssst....
ILVES INSIDE -dokumentti on tulevalla kaudella nähtävä seuran itse tuottama videosarja, joka sukeltaa nimensä mukaisesti joukkueen kulissien taakse.
Kerran kuussa ilmestyvän dokumentin ensimmäinen jakso julkaistaan ensi tiistaina 13.8.ILVES.COM/PLUS
Pysykää kuulolla!"
Hienoa, kunnon kontenttia luvassa;
Ai että, Ilves on kyllä valovuoden muita edellä näissä asioissa.. mahtavaa!"Pssst....
ILVES INSIDE -dokumentti on tulevalla kaudella nähtävä seuran itse tuottama videosarja, joka sukeltaa nimensä mukaisesti joukkueen kulissien taakse.
Kerran kuussa ilmestyvän dokumentin ensimmäinen jakso julkaistaan ensi tiistaina 13.8.ILVES.COM/PLUS
Pysykää kuulolla!"
Tämä on hieno juttu."Pssst....
Pysykää kuulolla!"
Hakametsän vanhoilta näyttää.Onko kuntopyöriä uusittu sitten vuoden -85?
Tajusin mistä kaikki johtuu, kuntopyörät vuodelta -85 tuovat epäonnea. Vaihtoon välittömästi!!!Onko kuntopyöriä uusittu sitten vuoden -85?
Lieneekö jopa Suikkanen polkenut noilla.Onko kuntopyöriä uusittu sitten vuoden -85?