IhanJuniori
Junioripelaaja
Sitä kokeiltiin viime kaudella ja tulokset pudotuspeleissä ei vakuutaJos mediasirkuksen vähentäminen auttaa menestykseen niin otetaan vastaan.
Sitä kokeiltiin viime kaudella ja tulokset pudotuspeleissä ei vakuutaJos mediasirkuksen vähentäminen auttaa menestykseen niin otetaan vastaan.
Foorumia luettu siis.Siä Ilveksen IG-tarinoissa kerrottiin, että pyörätestit ollu tänään ja samalla kysyivät haluaako ihmiset nähdä videoo näistä testeistä.
Eiköhän sieltä siis matskua ole tulossa illan mittaa.![]()
Videoo ei välttämättä tarvii, mutta tulokset olis hyvä nähdä. Pääsee foorumi sitten valkkaan syntipukit jo ajoissa ens kaudelle.Siä Ilveksen IG-tarinoissa kerrottiin, että pyörätestit ollu tänään ja samalla kysyivät haluaako ihmiset nähdä videoo näistä testeistä.
Eiköhän sieltä siis matskua ole tulossa illan mittaa.![]()
Bauskin hikihaastattelu
Bauskin hikihaastattelu
Aisaakeli!!!"Pssst....
ILVES INSIDE -dokumentti on tulevalla kaudella nähtävä seuran itse tuottama videosarja, joka sukeltaa nimensä mukaisesti joukkueen kulissien taakse.
Kerran kuussa ilmestyvän dokumentin ensimmäinen jakso julkaistaan ensi tiistaina 13.8. ➡️ ILVES.COM/PLUS
Pysykää kuulolla!"
Hienoa, kunnon kontenttia luvassa;
Ai että, Ilves on kyllä valovuoden muita edellä näissä asioissa.. mahtavaa!"Pssst....
ILVES INSIDE -dokumentti on tulevalla kaudella nähtävä seuran itse tuottama videosarja, joka sukeltaa nimensä mukaisesti joukkueen kulissien taakse.
Kerran kuussa ilmestyvän dokumentin ensimmäinen jakso julkaistaan ensi tiistaina 13.8. ➡️ ILVES.COM/PLUS
Pysykää kuulolla!"
Tämä on hieno juttu."Pssst....
Pysykää kuulolla!"
Hakametsän vanhoilta näyttää.Onko kuntopyöriä uusittu sitten vuoden -85?
Tajusin mistä kaikki johtuu, kuntopyörät vuodelta -85 tuovat epäonnea. Vaihtoon välittömästi!!!Onko kuntopyöriä uusittu sitten vuoden -85?
Lieneekö jopa Suikkanen polkenut noilla.Onko kuntopyöriä uusittu sitten vuoden -85?