Ilves ja Media

Matoash

Luottopelaaja
Viestejä
4 292
Vähän olen ollut nyt pettynyt tähän meidän mediatiimiin. Odottelin että viimeviikolla olisi jo tullut jotain isompaa Hölön/pelaajien haastatteluja ja pidempää pätkää jääharjoituksista, mutta hiljaista on ollut. Toivottavasti Toke & kumppanit heräävät nyt lähiaikoina, koska ensi viikolla jo kumminkin pelataan.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
15 808

Raharanne

Rivipelaaja
Viestejä
65
Vähän olen ollut nyt pettynyt tähän meidän mediatiimiin. Odottelin että viimeviikolla olisi jo tullut jotain isompaa Hölön/pelaajien haastatteluja ja pidempää pätkää jääharjoituksista, mutta hiljaista on ollut. Toivottavasti Toke & kumppanit heräävät nyt lähiaikoina, koska ensi viikolla jo kumminkin pelataan.
Jos mediasirkuksen vähentäminen auttaa menestykseen niin otetaan vastaan.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
15 808
Jos mediasirkuksen vähentäminen auttaa menestykseen niin otetaan vastaan.
Sitä kokeiltiin viime kaudella ja tulokset pudotuspeleissä ei vakuuta :(
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 876
Siä Ilveksen IG-tarinoissa kerrottiin, että pyörätestit ollu tänään ja samalla kysyivät haluaako ihmiset nähdä videoo näistä testeistä.
Eiköhän sieltä siis matskua ole tulossa illan mittaa. :)
 

JärvisenPera

Luottopelaaja
Viestejä
1 446
Siä Ilveksen IG-tarinoissa kerrottiin, että pyörätestit ollu tänään ja samalla kysyivät haluaako ihmiset nähdä videoo näistä testeistä.
Eiköhän sieltä siis matskua ole tulossa illan mittaa. :)
Videoo ei välttämättä tarvii, mutta tulokset olis hyvä nähdä. Pääsee foorumi sitten valkkaan syntipukit jo ajoissa ens kaudelle.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 899
Jätkät hei, Tapparakin päivittää somee. Pitäs olla jo, tässä asiassa ei jäädä kakkoseks.
 

Kyyberi

Luottopelaaja
Viestejä
1 708
"Pssst....

ILVES INSIDE -dokumentti on tulevalla kaudella nähtävä seuran itse tuottama videosarja, joka sukeltaa nimensä mukaisesti joukkueen kulissien taakse.

Kerran kuussa ilmestyvän dokumentin ensimmäinen jakso julkaistaan ensi tiistaina 13.8. ➡️ ILVES.COM/PLUS

Pysykää kuulolla!"


Hienoa, kunnon kontenttia luvassa;
 
Ylös