Ilves ja Media

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 898
"Pssst....

ILVES INSIDE -dokumentti on tulevalla kaudella nähtävä seuran itse tuottama videosarja, joka sukeltaa nimensä mukaisesti joukkueen kulissien taakse.

Kerran kuussa ilmestyvän dokumentin ensimmäinen jakso julkaistaan ensi tiistaina 13.8. ➡️ ILVES.COM/PLUS

Pysykää kuulolla!"


Hienoa, kunnon kontenttia luvassa;
Aisaakeli!!!
Tätä on toivottu ja odotettu!
 

King98

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
584
"Pssst....

ILVES INSIDE -dokumentti on tulevalla kaudella nähtävä seuran itse tuottama videosarja, joka sukeltaa nimensä mukaisesti joukkueen kulissien taakse.

Kerran kuussa ilmestyvän dokumentin ensimmäinen jakso julkaistaan ensi tiistaina 13.8. ➡️ ILVES.COM/PLUS

Pysykää kuulolla!"


Hienoa, kunnon kontenttia luvassa;
Ai että, Ilves on kyllä valovuoden muita edellä näissä asioissa.. mahtavaa!
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 547
"Pssst....

ILVES INSIDE -dokumentti on tulevalla kaudella nähtävä seuran itse tuottama videosarja, joka sukeltaa nimensä mukaisesti joukkueen kulissien taakse.

Kerran kuussa ilmestyvän dokumentin ensimmäinen jakso julkaistaan ensi tiistaina 13.8. ➡️ ILVES.COM/PLUS

Pysykää kuulolla!"


Hienoa, kunnon kontenttia luvassa;
Tämä on hieno juttu.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 476
1000022083.jpg


@ilveksentoimisto, saa käyttää mut ei oo pakko.
 

Liitteet

  • 1000022083.jpg
    1000022083.jpg
    213,8 KB · kertaa luettu: 161

Blackhawk

Luottopelaaja
Viestejä
1 125

RanskanIlves

Luottopelaaja
Viestejä
2 231
"Patriootti. Etelä-Suomi. Kristitty. Hetero. Isä. Armeijan veteraani Vekaranjärven tukikohdan laivastojoukoista. Vastustan NAFO sekä Suomen globalismi."

Eräänlainen monilahjakkuus ilmeisesti. Minäkin haluaisin olla Etelä-Suomi.

Itse vastustan erityisesti NAFO:a. Vekaranjärven laivastossa ylikommodorin arvon saaneena arvostan myös alumniani.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
15 927

Blackhawk

Luottopelaaja
Viestejä
1 125
"Patriootti. Etelä-Suomi. Kristitty. Hetero. Isä. Armeijan veteraani Vekaranjärven tukikohdan laivastojoukoista. Vastustan NAFO sekä Suomen globalismi."

Eräänlainen monilahjakkuus ilmeisesti. Minäkin haluaisin olla Etelä-Suomi.
Miten tämä hermanni liittyy Ilvekseen?
 

Pöllö

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
502
Eikö toi ollut jossain vaiheessa ihan selkeä kotimainen trollitili, eli siis esitti olevansa rajanaapurin trollitehtaasta, mutta olikin joku ylilautalainen
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 522
Eikö toi ollut jossain vaiheessa ihan selkeä kotimainen trollitili, eli siis esitti olevansa rajanaapurin trollitehtaasta, mutta olikin joku ylilautalainen
Kyl tuo naapurimaan röllitili on.
 
Ylös