Ilves ja Media

ilvess04

Tulokas
Viestejä
2
Mulla näkyy sovelluksessa vielä viime kevään playoffs-kausikortti, vaikka uusi fyysinen kortti tulikin jo ajat sitten postitse (miksiköhän muuten uusia fyysisiä kortteja edes lähetellään?). Pääseeköhän tuolla viime kevään playoffs-kortilla sisään esim. ensi viikon KalPa-pelin, vai täytyykö kantaa fyysistä korttia mukana?
Luulen et toimii koska ite ostin ekaa kertaa nyt kausikortin, ja silti mullakin siinä sovelluksessa on toi "playoffs 2024" logo, vaikka mul ei sitä korttia edes ollu
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
3 052
Luulen et toimii koska ite ostin ekaa kertaa nyt kausikortin, ja silti mullakin siinä sovelluksessa on toi "playoffs 2024" logo, vaikka mul ei sitä korttia edes ollu
Mulla oli playoffs kausikortti, mutta vaihdoin paikkaa. Uusi tuli postissa (vaikka olin sopinut hakevani kaupalta), appiin tuli myös uusi, mutta alla on kyllä playoffs kausikortin logo.
 

alakkriP

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
524
Tämä on ensimmäinen kerta kun sain uuden kortin, vaikka kausikorttiputki on jatkunut pleijareineen jo vuositolkulla.

Ootko muka vetänyt tähän asti sillä uros live kortilla? Aika erikoista, että jotkut saa uusia kortteja ja toisilla viä viimekaudella ollu noinkin vanha kortti. Tää on nyt mielestäni kolmas kortti mikä areena-aikana on käytössä.
 

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 580
Ootko muka vetänyt tähän asti sillä uros live kortilla? Aika erikoista, että jotkut saa uusia kortteja ja toisilla viä viimekaudella ollu noinkin vanha kortti. Tää on nyt mielestäni kolmas kortti mikä areena-aikana on käytössä.
En sentään, unohdin tuon Uros Live-kortin. Mutta sillä sen jälkeisellä kortilla olen nyt mennyt pari vuotta.
 

Koivane

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
823
Hätäisemmät voisivat ottaa tosta videon lopusta "are you ready" että tulisko sieltä vielä joku jengiin :D
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 474
IMG_5814.jpeg

Ilveksen ensi kauden kapteenisto.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 605

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 744


Tosiaan Ilves-päivä Särkänniemestä tulee myös live-lähetyksenä Ilves+ -sivustolle.


Tosi jees vaikka taitaa mennä pitkälti jälkilähetyksenä kuunteluksi, kunhan vain jäävät talteen.

Kai nyt sitten joukkueen viralliselta jalkapalloasiantuntijalta Jakub Malekilta jälleen saadaan syväanalyysi käynnissä olevasta kaudesta sekä askelmerkit huomiseen?
 
Ylös