Zerofan
Luottopelaaja
Joku vajaa 3min kestävä video yhteistyöstä Linjateräksen kanssa.Mikä toi video edes oli?
Joku vajaa 3min kestävä video yhteistyöstä Linjateräksen kanssa.Mikä toi video edes oli?
45 minuuttia istuttiin penkillä ennen paikallisen alkamista. Voihan siinä kai yksilöllisiä eroja olla, mutta ainakin itsellä ennen omia otteluita aikoinaan tuollainen teki aika jäykäksi, varsinkin jos oli pientäkään jännitystä. Kyllähän se siitä sitten lähti, mutta ensimmäiset minuutit erästä meni kyllä puihin. Sitten kun taas oli kunnolla lämmitellyt ja ollut pienessä liikkeessä kokoajan, oli paljon valmiimpi.![]()
SM-liigan suursuosikki vaipui synkkyyteen – Karri Kiveltä suora linjaus: "Nyt on kadonnut aika paljon"
Yhtenä mestarisuosikkina SM-liiga-kauteen lähtenyt Ilves on vaipunut pelilliseen ja tulokselliseen alhoon. Karri Kivi pohti MTV:n Liigaviikko-ohjelmassa syitä tamperelaisten alakuloon.www.mtvuutiset.fi
"Täysin valmennuksellinen asia"
Mikä tää valmistautumisen juttu on?45 minuuttia istuttiin penkillä ennen paikallisen alkamista. Voihan siinä kai yksilöllisiä eroja olla, mutta ainakin itsellä ennen omia otteluita aikoinaan tuollainen teki aika jäykäksi, varsinkin jos oli pientäkään jännitystä. Kyllähän se siitä sitten lähti, mutta ensimmäiset minuutit erästä meni kyllä puihin. Sitten kun taas oli kunnolla lämmitellyt ja ollut pienessä liikkeessä kokoajan, oli paljon valmiimpi.
Taisin johonkin ketjuun saman asian huomioida, että Friman antoi aika erikoisia kommentteja tuosta valmistautumisesta ja ei ole hyväksyttävää, jos jotkut eivät valmistaudu. Karri taas nosti myös harjoittelun.
Toivottavasti Niemelä nyt saa porukan taas kuosiin.
Mikä tää valmistautumisen juttu on?
Tätä en nyt ensinnäkään allekirjoita tosta lehtijutusta sellaisena kuin tässä esitetty, mutta mua kiinnosti tuo 45min istuminen ennen paikallista, että mikä juttu?![]()
Ilves-leiristä tulinen purkaus: ”Eikö teitä hävetä”
Ilves hävisi kolmannen kerran neljässä tuoreimmassa kotiottelussa. Tämä nostatti kiihkoa.www.iltalehti.fi
Tässä samassa uutisessa. Puhuu harjoittelusta joo, mutta onhan se osa sitä valmistautumista.
Siis Karri puhui siitä Liigaviikossa, että teki tällaisen havainnon hallilla, kun studioo pystyttivät.Tätä en nyt ensinnäkään allekirjoita tosta lehtijutusta sellaisena kuin tässä esitetty, mutta mua kiinnosti tuo 45min istuminen ennen paikallista, että mikä juttu?
Puhui myös muistaakseni Maikkarin haastiksessa valmistautumisesta, jotenkin siihen malliin että ei taas kaikki tee ehkä ihan niitä oikeita asioita.![]()
Ilves-leiristä tulinen purkaus: ”Eikö teitä hävetä”
Ilves hävisi kolmannen kerran neljässä tuoreimmassa kotiottelussa. Tämä nostatti kiihkoa.www.iltalehti.fi
Tässä samassa uutisessa. Puhuu harjoittelusta joo, mutta onhan se osa sitä valmistautumista.
Taisi olla sama tosiaan lainaus siinä, kuin Liigaviikossa.Puhui myös muistaakseni Maikkarin haastiksessa valmistautumisesta, jotenkin siihen malliin että ei taas kaikki tee ehkä ihan niitä oikeita asioita.
Hyvältä kuulostaa, taas.
Siis eikö ne ollu jäällä alkulämmöissä normaalisti vai aamutreeneissä oli tämä? Mä en nyt ymmärrä tätä 45 min juttua siis.Siis Karri puhui siitä Liigaviikossa, että teki tällaisen havainnon hallilla, kun studioo pystyttivät.
Toki Kivi usein on Ilvesvastaisesti kommentoinut.
Mää en osaa sanoa.Siis eikö ne ollu jäällä alkulämmöissä normaalisti vai aamutreeneissä oli tämä? Mä en nyt ymmärrä tätä 45 min juttua siis.
Mä siis olin myöhässä paikallisessa enkä nähny et oliko jäällä ennen normaalisti. Sen näin, että kopista tulivat oudosti, tuli kiire sinne jäälle ja oli muutaman ekan pelaajan jälkeen pidempi tauko. Mietin vaan että liittyikö asiaanMää en osaa sanoa.
Suora lainaus Karrilta tuossa Liigaviikossa: " Paikallispelissä, kun oli itte studiossa, niin siellä osa Ilveksen pelaajista istu jääkylmässä hallissa 45 minuuttia tuolilla"Mä siis olin myöhässä paikallisessa enkä nähny et oliko jäällä ennen normaalisti. Sen näin, että kopista tulivat oudosti, tuli kiire sinne jäälle ja oli muutaman ekan pelaajan jälkeen pidempi tauko. Mietin vaan että liittyikö asiaan
Näinhän se on. Lisäksi on ihan normaalia, että valmennus joutuu hieman löysäämään tai kiristämään suitsia aina sen mukaan miten homma toimii. Ammattilaisurheilussa toki toivoisi, että homma toimii sormia napsauttamalla, mutta eihän se näin mene käytännössä.Jos viime kaudella kaikki on ollut tosi ohjattua alkulämmöistä lähtien ja nyt annetaan todella paljon vapauksia, niin on aika luonnollinen ilmiö, että tälläsiä repsahduksia tulee. Osa oppimisprosessia™ kohti itseohjautuvaa ammattimaisuutta.
Siis nyt en ymmärrä. Millä tuolilla ja missä vaiheessa? Kyllähän ne oli alkulämmöt jäällä? Ennen sitä? Ei se halli kyllä jääkylmä ole myöskään, vaihtoaitiossa on kylmä juu, mutta ei ne varmaan siellä penkillä istunu 45min? Tai yleisön joukossa, missä on tuoleja? Koppikäytävällä ja kopissa ei oo kylmä. En nyt vaan tajua.Suora lainaus Karrilta tuossa Liigaviikossa: " Paikallispelissä, kun oli itte studiossa, niin siellä osa Ilveksen pelaajista istu jääkylmässä hallissa 45 minuuttia tuolilla"
No siks mä vähän nyt aloin kyseenalaistaa. Et kaikenlaista voi sanoo, mutta mä en ymmärrä, miten toi on tosiasiallisesti mahdollista.Karrin suusta tulee kyllä vähän väliä ihmeellisiä horinoita Ilvekseen liittyen. Ei oo tainnut vieläkään tehdä surutyötä kunnolla, kun lensi mäelle ja hiekka hiertää vieläkin p*lluss*.
Ite oon jo tovin päästellyt Karrin jutut korvasta sisään ja toisesta ulos.No siks mä vähän nyt aloin kyseenalaistaa. Et kaikenlaista voi sanoo, mutta mä en ymmärrä, miten toi on tosiasiallisesti mahdollista.
Veikkaan, että ennen lämpöjä aamujäiden jälkeen? Toki ihmettelen, että mitä siellä niin ajoissa häärisiSiis nyt en ymmärrä. Millä tuolilla ja missä vaiheessa? Kyllähän ne oli alkulämmöt jäällä? Ennen sitä? Ei se halli kyllä jääkylmä ole myöskään, vaihtoaitiossa on kylmä juu, mutta ei ne varmaan siellä penkillä istunu 45min? Tai yleisön joukossa, missä on tuoleja? Koppikäytävällä ja kopissa ei oo kylmä. En nyt vaan tajua.
Sori jos oon nyt tyhmä, mut mistä Karri siis puhui? Toi ei vaan käy mun järkeen.
Haluaisin ymmärtää, ennen kuin kritisoin.