Ilves ja Media

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
2 030
Mutta onko tää nyt ihan todellisuus kun stefansiin on paikkoja vapaana? Kai niistäkin jotain seura saanee?
Eiköhän loppuunmyydyn määritelmä täyty, jos sitä näin käytetään. Peliin et pääse menemättä ruokailemaan ravintolaan, eli peli on loppuunmyyty. Aina voi jahkailla hotellihuoneista ja ravintolapöydistä, mutta niissä peli on oheistuote ja myydään majoitusta ja ravintolaa.
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
13 244
Itse asiassa minä en ainakaan saa ostettua minkäänlaista lippua illan peliin, en Stefansiin tai minnekään muuallekaan.
Onko jollain tietoa, että onko Stefansiin liput myynnissä ns. pelin alkuun asti? Vai meneekö se kiinni esim. pari tuntia ennen alkua, että osaavat varautua tms? Ihan mielenkiinnosta.

Eiköhän tosiaan halli kuulutella loppuunmyydyksi vaikka aina niitä tyhjiä penkkejä löytyy.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
2 030
Onko jollain tietoa, että onko Stefansiin liput myynnissä ns. pelin alkuun asti? Vai meneekö se kiinni esim. pari tuntia ennen alkua, että osaavat varautua tms? Ihan mielenkiinnosta.

Eiköhän tosiaan halli kuulutella loppuunmyydyksi vaikka aina niitä tyhjiä penkkejä löytyy.
Voi olla, mutta tuskin ihan 3,5h ennen pelin alkua olisi jo kiinni, kun tänään on tuo myöhäispeli. Tyhjiä penkkejä on aina, mutta ne on ostettuja paikkoja kuitenkin nekin.
 

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 762
Itse asiassa minä en ainakaan saa ostettua minkäänlaista lippua illan peliin, en Stefansiin tai minnekään muuallekaan.
Pystyy vielä ostamaan Stefansiin.

Katsomokartasta ei jostain syystä pysty, mutta lippukaupan etusivun kautta onnistuu.

1000055178.jpg


 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
7 197


Jätetäänkö näissä tarkoituksella huomiotta Suomen 500 peliä. Onko yhdessä päätetty näin? Onko Supi pyytänyt näin?
 

Hašek27

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
305
Teos tehty eri alustoille ennen kuin tieto, että kyseinen peli tosiaan 500. ja ei ehditty muuttamaan järkevästi?
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
2 030
Teos tehty eri alustoille ennen kuin tieto, että kyseinen peli tosiaan 500. ja ei ehditty muuttamaan järkevästi?
Veikkaan, että joukkueen joku yhtenäinen linja, et ketään ei nosteta.

Onhan Ratillakin 300 peliä ja Rautasella yms. Ne on mainittu myös.

Mielestäni merkittävä ero on se, että Supilla ne kaikki 500 on Ilveksessä.
 
Ylös