38 Special
Luottopelaaja
Juu, nyt ei näy mullakaan.Mulla ei näy sekään. Mut eipä tuolla väliä.
Juu, nyt ei näy mullakaan.Mulla ei näy sekään. Mut eipä tuolla väliä.
Jätetäänkö näissä tarkoituksella huomiotta Suomen 500 peliä. Onko yhdessä päätetty näin? Onko Supi pyytänyt näin?
Aikalailla näin, sopisi tähän tilanteeseen jokseenki hyvin.Meinaat ettei tehrä tästä ny numeroo?
Tää voi hyvinkin olla asian laitaOnko Supi pyytänyt näin?
Veikkaan, että joukkueen joku yhtenäinen linja, et ketään ei nosteta.Teos tehty eri alustoille ennen kuin tieto, että kyseinen peli tosiaan 500. ja ei ehditty muuttamaan järkevästi?
Jätetäänkö näissä tarkoituksella huomiotta Suomen 500 peliä. Onko yhdessä päätetty näin? Onko Supi pyytänyt näin?
20 vuorokautta väliä uutisilla. Kai sekin joku ennätys jo on. Kyllä on Ilveksen kannattajalla kova elämä.02.10. vs 22.10. Aina sama seura!
Kysytään nyt täällä että mistä löytää eilisen matsin lehdistötilaisuuden kun ei ainakaan omiin silmiin Liigan sivulta osu?
Hyvä kun Maikkarilla näkyy mutta itse Liigan sivuilta en tätä löytänyt ollenkaan. Sama puuhastelu tuntuu siellä jatkuvan mitä on ollut jo vuosia.![]()
Aina helpoiten löytää ko. pelin kohdalta videoista. Siellä se nytkin on.Hyvä kun Maikkarilla näkyy mutta itse Liigan sivuilta en tätä löytänyt ollenkaan. Sama puuhastelu tuntuu siellä jatkuvan mitä on ollut jo vuosia.
Ok. Hyvä tietää. Jännä että eivät saa sitä sinne video-sivulle jossa muitakin lehdistötilaisuuksia on.Aina helpoiten löytää ko. pelin kohdalta videoista. Siellä se nytkin on.
Oliskohan julkastu liian ajoissaHeh, poistui jo.