Mää oon joskus nähnyt aikuisviihteessä vähän samanlaisen ilmeen.
IhanJuniori Junioripelaaja Viestejä 17 680 tänään klo 14:40 #12 321 Mää oon joskus nähnyt aikuisviihteessä vähän samanlaisen ilmeen.
Keltavihreä Luottopelaaja Viestejä 5 133 tänään klo 14:44 #12 322 IhanJuniori sanoi: Mää oon joskus nähnyt aikuisviihteessä vähän samanlaisen ilmeen. katso liitettä 11319 Laajenna klikkaamalla Mä en ikinä kato niitä niin pitkään et näkisin tuon ilmeen. Saattanut itelle tulla tuo ilme ja sit oonkin jo kyllästynyt katsomaani videoon
IhanJuniori sanoi: Mää oon joskus nähnyt aikuisviihteessä vähän samanlaisen ilmeen. katso liitettä 11319 Laajenna klikkaamalla Mä en ikinä kato niitä niin pitkään et näkisin tuon ilmeen. Saattanut itelle tulla tuo ilme ja sit oonkin jo kyllästynyt katsomaani videoon
lokki Rivipelaaja Viestejä 54 tänään klo 14:52 #12 324 Tre1931 sanoi: On kyllä toi aamulehden juttu taas niin kasa paskaa, että ei mitään järkee. Mutkat suoriks ja niin edespäin. Laajenna klikkaamalla Mieslasten larppausleikkien arvostelu on ihan aiheellista siinä kohtaa, kun siihen alkaa liittymään väkivalta.
Tre1931 sanoi: On kyllä toi aamulehden juttu taas niin kasa paskaa, että ei mitään järkee. Mutkat suoriks ja niin edespäin. Laajenna klikkaamalla Mieslasten larppausleikkien arvostelu on ihan aiheellista siinä kohtaa, kun siihen alkaa liittymään väkivalta.
CTS Vakiokokoonpanossa Viestejä 541 tänään klo 14:53 #12 325 lokki sanoi: Mieslasten larppausleikkien arvostelu on ihan aiheellista siinä kohtaa, kun siihen alkaa liittymään väkivalta. Laajenna klikkaamalla Mikä väkivalta eiliseen liittyi?
lokki sanoi: Mieslasten larppausleikkien arvostelu on ihan aiheellista siinä kohtaa, kun siihen alkaa liittymään väkivalta. Laajenna klikkaamalla Mikä väkivalta eiliseen liittyi?
sandelssi 42 Vakiokokoonpanossa Viestejä 882 tänään klo 15:01 #12 326 CTS sanoi: Mikä väkivalta eiliseen liittyi? Laajenna klikkaamalla Henkinen väkivalta. Kuulemma Mattila ei oo nukkunut eilisen jälkeen. Isä myös valvoo jo toista vuorokautta..
CTS sanoi: Mikä väkivalta eiliseen liittyi? Laajenna klikkaamalla Henkinen väkivalta. Kuulemma Mattila ei oo nukkunut eilisen jälkeen. Isä myös valvoo jo toista vuorokautta..
Tre1931 Vakiokokoonpanossa Viestejä 794 tänään klo 15:17 #12 327 lokki sanoi: Mieslasten larppausleikkien arvostelu on ihan aiheellista siinä kohtaa, kun siihen alkaa liittymään väkivalta. Laajenna klikkaamalla Joo, kannattaa sitten myös tehdä se arvostelu faktoilla, eikä esittää omia mutuiluita totuuksina.
lokki sanoi: Mieslasten larppausleikkien arvostelu on ihan aiheellista siinä kohtaa, kun siihen alkaa liittymään väkivalta. Laajenna klikkaamalla Joo, kannattaa sitten myös tehdä se arvostelu faktoilla, eikä esittää omia mutuiluita totuuksina.
Eetu Fucking Mäkiniemi Luottopelaaja Viestejä 6 276 tänään klo 15:19 #12 328 IhanJuniori sanoi: Mää oon joskus nähnyt aikuisviihteessä vähän samanlaisen ilmeen. katso liitettä 11319 Laajenna klikkaamalla Tässä kylläkin tulossa kunnon isä-aivastus jonka jälkeen ensiviikolla puolet vempassa pikku lennssun vuoksi
IhanJuniori sanoi: Mää oon joskus nähnyt aikuisviihteessä vähän samanlaisen ilmeen. katso liitettä 11319 Laajenna klikkaamalla Tässä kylläkin tulossa kunnon isä-aivastus jonka jälkeen ensiviikolla puolet vempassa pikku lennssun vuoksi