Mulla ei Aamulehden tilausta ole, mutta mitä ne Stranskyn perustelut mahtoi olla ?
Teme-74 Luottopelaaja Viestejä 4 876 tänään klo 07:30 #12 281 Mulla ei Aamulehden tilausta ole, mutta mitä ne Stranskyn perustelut mahtoi olla ?
julli65 Luottopelaaja Viestejä 1 953 tänään klo 07:32 #12 282 Teme-74 sanoi: Mulla ei Aamulehden tilausta ole, mutta mitä ne Stranskyn perustelut mahtoi olla ? Laajenna klikkaamalla ”Lähempänä kotona oleminen oli yksi syistä, miksi palasin Extraliigaan. Kihlattuni on Zlinistä, ja haluamme olla lähempänä kotia”, Stránský perusteli.
Teme-74 sanoi: Mulla ei Aamulehden tilausta ole, mutta mitä ne Stranskyn perustelut mahtoi olla ? Laajenna klikkaamalla ”Lähempänä kotona oleminen oli yksi syistä, miksi palasin Extraliigaan. Kihlattuni on Zlinistä, ja haluamme olla lähempänä kotia”, Stránský perusteli.
Prophet Luottopelaaja Viestejä 2 852 tänään klo 08:02 #12 283 Toutain sanoi: Mikähän mulla on, kun ei ole toiminut eilisillan jälkeen mikään? Laajenna klikkaamalla "Mies kun tulee tiettyyn ikään, ei sillä pelaa enää mikään." Voisiko testosteronista olla apua?
Toutain sanoi: Mikähän mulla on, kun ei ole toiminut eilisillan jälkeen mikään? Laajenna klikkaamalla "Mies kun tulee tiettyyn ikään, ei sillä pelaa enää mikään." Voisiko testosteronista olla apua?