Oulanniskalihakset
Tulokas
Miksi paikallispelistä ei ole tullut lehdistöä?
Sen kun tietäis. Ehkä MTV ei jaksanut kuvataMiksi paikallispelistä ei ole tullut lehdistöä?
EiOnko tuota lehdistötilaisuutta löytynyt mistään?
Ok, paremman puutteessa laitetaan Aamulehdessä ollut hyvä kuva Tommi Niemelästä.Lehdistötilaisuutta ei ole tullut ja Ilves+:ssa ei ole toiminut pelin jälkeen mikään. Siellä olisi haastatteluita, mutta niitä ei pääse kuuntelemaan.
Boman käyny katkaisemassa johdot ja painamassa kamerat pois päältä vähän ennen kun on saatu nauhotettua haastattelut.Lehdistötilaisuutta ei ole tullut ja Ilves+:ssa ei ole toiminut pelin jälkeen mikään. Siellä olisi haastatteluita, mutta niitä ei pääse kuuntelemaan.
Ainakin äsken toimi kun Svejn haastattelun kuuntelin. Ei muuten millään pahalla mutta tuota Aaltosen englantia on todella kiusallista kuunnella. Tuntuu että haastateltavatkin välillä hämmentyvät kaverin kysymyksistä.Lehdistötilaisuutta ei ole tullut ja Ilves+:ssa ei ole toiminut pelin jälkeen mikään. Siellä olisi haastatteluita, mutta niitä ei pääse kuuntelemaan.
Ainakin äsken toimi kun Svejn haastattelun kuuntelin. Ei muuten millään pahalla mutta tuota Aaltosen englantia on todella kiusallista kuunnella. Tuntuu että haastateltavatkin välillä hämmentyvät kaverin kysymyksistä.
Itsellä ei toiminut kun menin Ipan facebook julkaisussa olleesta linkistä kuuntelemaan. Ilves.comin kautta kun menin niin toimi. Sieltä vaan avaa sen haastiksen jota haluaa kuunnella.Mikähän mulla on, kun ei ole toiminut eilisillan jälkeen mikään? Ihan sama, mitä haastattelua klikkaan, se hetken ladattuaan pysyy aina Kåsastulin peliä edeltäneessä haastattelussa. Sama sekä koneella että kännyllä.
Ei toimi tääläkään ilman virityksiä.Mikähän mulla on, kun ei ole toiminut eilisillan jälkeen mikään? Ihan sama, mitä haastattelua klikkaan, se hetken ladattuaan pysyy aina Kåsastulin peliä edeltäneessä haastattelussa. Sama sekä koneella että kännyllä.
”Lähempänä kotona oleminen oli yksi syistä, miksi palasin Extraliigaan. Kihlattuni on Zlinistä, ja haluamme olla lähempänä kotia”, Stránský perusteli.Mulla ei Aamulehden tilausta ole, mutta mitä ne Stranskyn perustelut mahtoi olla ?
Mikähän mulla on, kun ei ole toiminut eilisillan jälkeen mikään?
Unohtumaton kokemus ollut varmasti pikkupojalle