Ilves ja Media

M22

Luottopelaaja
Tulee varmaan huomenna 23.59 niin voidaan sanoa että tuli ”tällä viikolla”
Ei sieltä tämmösenä rokulipäivänä...jne
Ihan ymmärrettävää...

Spin doctor

Luottopelaaja
Oksanen - Helminen - Jalo
Siltanen - Lumme
Tammi

Minulla oli sama rivi, mutta otin lähtökohdaksi, että Suomi pitää mahtua, joten Jalo tippui pois. Hetken uroteot mestaruusvuonna, toisaalta Eemeli on tehnyt runkosarjassa valtavan työn ja pelannut täällä pienemmällä palkalla kuin olisi saanut muualta. Jalo pelasi palkkasoturina muualla, kun meillä oli hätä suuri. Ansiot toimistolla ovat sitten ansioita toimistolla.

Toutain

Luottopelaaja
Ja vähemmän yllättäen tuossa Iltapaskan jutussa ei mainita, että kyseessä on jalkapallopuoli.
No, Ilves kuin Ilves, suurin osa Tauno Tasalakkeja olettaa sen olevan tietysti jääkiekkopuolelta.
Ja klikkejä tulee.
Itse asiasta, nämä ovat joka kerta niin negatiivisia asioita, kun näitä tulee esiin. Toisaalta hyvä, että tulevat julki.
Näistä on hyvä vaan ottaa oppia.

1736593935726.png

Edit: jaa näemmä keskustelu tästä eri ketjussa. Sinne sitten, jos vielä jotain tulee.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Pakkipariksi sijoitan Anders Erikssonin, jota Hade oli turhaan jo lentokentällä vastassa, kun mies ei ikinä hypännyt edes koneeseen.
Tää oli kyllä legendaarinen keissi.

"Ilveksen liigajoukkueen urheilupäällikkö Juha Hautamaa sai eilen epämiellyttävän viestin ajaessaan kohti Helsinki-Vantaan lentokenttää. Hautamaan piti hakea Anders Eriksson iltapäivällä laskeutuneesta koneesta, mutta Ilveksen odottama ruotsalaispuolustaja vastasikin puhelimeen Torontosta."

Soho

Tähtipelaaja

"Ilveksen liigajoukkueen urheilupäällikkö Juha Hautamaa sai eilen epämiellyttävän viestin ajaessaan kohti Helsinki-Vantaan lentokenttää. Hautamaan piti hakea Anders Eriksson iltapäivällä laskeutuneesta koneesta, mutta Ilveksen odottama ruotsalaispuolustaja vastasikin puhelimeen Torontosta."
Ei toi nyt ollut niin iso menetys. Saatiin kuitenkin Ilkka Törnvall suoraan Hokista paikkaamaan tätä NHL-legendaa.

Nevöfoget.

Torski

Tähtipelaaja
Ihan riittävä kielitaito siinä on. Katsojat saa selvän, haastateltu saa selvän. Ei sen tarvitse olla mitään täydellistä englantia

M22

Luottopelaaja
Jalo tippui pois. Hetken uroteot mestaruusvuonna,
Hetken uroteot??!!
Kukin äänestää miten itse parhaaksi näkee, mutta pientä rajaa näihin juttuihin kiitos.

RajamäenEki

Vakiokokoonpanossa

Hade teki Hadejuttuja

EEIE

Rivipelaaja
Ihan riittävä kielitaito siinä on. Katsojat saa selvän, haastateltu saa selvän. Ei sen tarvitse olla mitään täydellistä englantia
Jää todella pintapuolisiksi haastattelut kun ei voida yhtään poiketa käsikirjoituksesta, jos esim. tulisi haastattelijalla tai haastateltavalla joku kysymys mieleen. Käsikirjoituksen kysymykset ovat myös kyllä todella huonoja heti alkujaankin.

toskala

Luottopelaaja
Minulla oli sama rivi, mutta otin lähtökohdaksi, että Suomi pitää mahtua, joten Jalo tippui pois. Hetken uroteot mestaruusvuonna, toisaalta Eemeli on tehnyt runkosarjassa valtavan työn ja pelannut täällä pienemmällä palkalla kuin olisi saanut muualta. Jalo pelasi palkkasoturina muualla, kun meillä oli hätä suuri. Ansiot toimistolla ovat sitten ansioita toimistolla.

Mitä vittua mä just luin?