Ilves ja Media

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
"Kannattajien äänestämä" Ei varmasti ole. Pääsi hyvät naurut kun huomasin Risto Siltasen olevan 2. allstars ja edellä olivat Lumme ja Measures
No kyllä se nyt oli kannattajien äänestämä. Aika moni täälläkin Lummetta ja Measuresia äänesti kun niitä kommentteja täällä luki.
Tinke Peltomaa myös kommentoi hyvin Plussalla, että ehkä tässä äänestäjät ovat myös vähän enempi tätä ”someikää”.

Koukkuniemestä jos kysytään voisi legendaketjut olla erilaisia :)

Pok

Tähtipelaaja
ÄLÄ!
Vaikka nyt en koukkuniemestä viestiä laita niin missä vitussa oli DYNAMO!!!?

Koski vaan SM-liigan aikaa, eli kaudesta 1975-76 tämä äänestys. Okakin mielestäni vähän kyseenalainen valinta faneilta kun uroteot on pääasiassa ajalta ennen SM-liigaa. Aika moni varmaan äänesti niillä perusteilla Okaa. Dynamo ei tietenkään ollut edes äänestettävissä.

kirppu

Vakiokokoonpanossa
Koski vaan SM-liigan aikaa, eli kaudesta 1975-76 tämä äänestys. Okakin mielestäni vähän kyseenalainen valinta faneilta kun uroteot on pääasiassa ajalta ennen SM-liigaa. Aika moni varmaan äänesti niillä perusteilla Okaa. Dynamo ei tietenkään ollut edes äänestettävissä.
Noniin se selittää valinnat. Olis pitänyt kyllä tajuta

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
"Kannattajien äänestämä" Ei varmasti ole. Pääsi hyvät naurut kun huomasin Risto Siltasen olevan 2. allstars ja edellä olivat Lumme ja Measures
Kuulemma naapurin Jeesus tehnyt valinnat.

Keltavihreäpeto

Vakiokokoonpanossa
Oksanen lopetti -82 ja Siltanen pelasi Ilveksessä viimeisen pelin -92. Itse tiedostan molempien ukkojen saavutukset Ilveksessä, mutta muistikuvat livetilanteista loistaa poissa ololla. Siten vähän tyhmää nostaa suosikiksi sellaisia pelaajia jotka eivät oikeasti koskaan ollut niitä suosikkeja keiden näki pelaavan. Siltasen toki olen saattanut nähdä pelaavan.

Luchs

Luottopelaaja
Joskus koen vähenevää oman arvon tunnetta julistautuessani tälläiseksi Metusalemiksi, mutta kyllä silloin kun laitoja hakattiin ja puumailoja yhteen liimattiin, niin Rike oli absoluuttisesti muusta jengistä esiin kohoava kirkkain tähti.

Reksa Ruotsalaisen kanssa sarjojensa taidokkaimpia luistelijoita, lisäksi Siltanen omasi paljon muita avuja: vahva, fyysinen rightin parrunpätkä, joka taklasi isompia ukkoja seinille, monasti teki eilisen Gazda-tyylisiä maaliin johtaneita sooloja ja se vanhan liiton siniviivalämäri Titanilla.. Sehän oli vastustajan molarin otettava vartalo takana koska muuten meni varusteista ja vielä laidastakin läpi.

Rouhija

Luottopelaaja
Oksanen lopetti -82 ja Siltanen pelasi Ilveksessä viimeisen pelin -92. Itse tiedostan molempien ukkojen saavutukset Ilveksessä, mutta muistikuvat livetilanteista loistaa poissa ololla. Siten vähän tyhmää nostaa suosikiksi sellaisia pelaajia jotka eivät oikeasti koskaan ollut niitä suosikkeja keiden näki pelaavan. Siltasen toki olen saattanut nähdä pelaavan.
Tämä juuri. Itse listasin sellaiset, ketkä olivat pikkupoikana ja myöhemminkin lempipelaajat.

M22

Luottopelaaja
ja se vanhan liiton siniviivalämäri Titanilla.. Sehän oli vastustajan molarin otettava vartalo takana koska muuten meni varusteista ja vielä laidastakin läpi.
NHL:ssä lämmäs kerran maaliverkosta läpi, että suhahti.
Itse muistan mm yhden paikallispelin, missä Jarkko kopautti Siltasta takaapäin mailalla munille. Rike käänty ja samalla liikkeellä tinttas (puoli metriä ylöspäin) Jarkkoa leukaperiin. Oli komean näköstä kun iso mies kaatu seisovilta jaloilta.
Toki jos oikein jaksan muistaa, niin se tilanne oli myös hieman pelottava, Jarkko ei aivan heti noussut siitä nimittäin.

Luchs

Luottopelaaja
NHL:ssä lämmäs kerran maaliverkosta läpi, että suhahti.
Itse muistan mm yhden paikallispelin, missä Jarkko kopautti Siltasta takaapäin mailalla munille. Rike käänty ja samalla liikkeellä tinttas (puoli metriä ylöspäin) Jarkkoa leukaperiin. Oli komean näköstä kun iso mies kaatu seisovilta jaloilta.
Toki jos oikein jaksan muistaa, niin se tilanne oli myös hieman pelottava, Jarkko ei aivan heti noussut siitä nimittäin.

Pidin nuorukaisen silmin Siltasta ihan meediona, pienen kolauksen elämänhallintaan sain, kun aika tasaväkisessä keskialueen tilanteessa, olkapää-olkapää kontaktissa Timo Susi naapurin kovaluu sai Riken rähmälleen. En tiedä olenko siitä vieläkään toipunut ja millaisia tulevaisuuden virheellisiä elämänvalintoja se sai aikaan.

GNR

Vakiokokoonpanossa
Piiiirkkaaaa, piiiiiirkkaaa!

TOP 5 eniten ääniä saaneet pelaajat:

• Jukka Tammi, 37,0 %
• ⁠Raimo Helminen, 30,3 %
• ⁠Jyrki Lumme, 23,0 %
• ⁠Eemeli Suomi, 21,4 %
• ⁠Allan Measures, 15,3 %

M22

Luottopelaaja
Pidin nuorukaisen silmin Siltasta ihan meediona, pienen kolauksen elämänhallintaan sain, kun aika tasaväkisessä keskialueen tilanteessa, olkapää-olkapää kontaktissa Timo Susi naapurin kovaluu sai Riken rähmälleen. En tiedä olenko siitä vieläkään toipunut ja millaisia tulevaisuuden virheellisiä elämänvalintoja se sai aikaan.
Sama homma, oon sen ikäinen, että kun Siltanen nousi liigaan, niin oltiin aina sitä päätykatsomon alalaitaa paukuttamassa, asianosaiset muistanevat. Toki silloin oli monta muutakin mielenkiintoista pelaajaa, esim maalivahteina Tapio Virhimo ja Markus Mattsson

yellowgreen

Luottopelaaja
Nyt on tiedotettu pelaajatapaamisen peruuntuminen.

"HUOM! Ottelun jälkeen suunnitelmissa ollut joukkueen Meet&Greet -tapahtuma ei valitettavasti toteudu lauantain ottelun jälkeen. Tiedotamme heti, jos löydämme uuden ajankohdan Meet&gGeet -tapahtumalle vielä tulevan kevään aikana."