Ilves ja Media

Janko

Luottopelaaja
Mutta eihän sitä optiota ole käytetty? :)

Vastaukseni on siis ehdoton ei.

yellowgreen

Luottopelaaja
Sattumalta on. Vai mitä @yellowgreen ?
25.1. Tilanne oli se, että neuvoteltiin. Seuran option käytössä ei periaatteesaa ole neuvoteltavaa. Kerroin jo aikaa sitten, että pidempää sopimusta yritetään neuvotella (sitä en tiedä onko 2v vai 1+1) ja silloin kyseessä ei ole option käyttö vaan uusi sopimus.

Toivottavasti neuvottelut on tällä viikolla viety maaliin ja saadaan Callesta hieno ilmoitus tänään kotiyleisölle.

Matoash

Luottopelaaja
IMG_5479.jpeg

Hajaantukaa

FightBackIpa

Luottopelaaja
Olisi kyllä mahtavaa, jos miehestä saataisiin sellainen parin vuoden projekti. Ilvesläisyyttä on nyt istutettu mieheen ja tietäähän Calle, että täällä saa vastuuta, luottoa ja miestä arvostetaan koko Ilves yhteisössä. 2 vuotta Tillu kiitos, me foorumilla annamme hyväksynnän!

M22

Luottopelaaja
Mutta eihän sitä optiota ole käytetty? :)

Ei kai tuon asian muuttumiseen tarvii päivää pidempää, saati viikkoa.
Tästä(kään) asiasta mää en varsinaisesti tiedä mitään (ja mulla on vika mapitkin), mutta:
Mun käsittääkseni tuommonen optio on lunastamatta tasan niin kauan kun toisin ilmoitetaan. Oletettavasti ensin asianosaiselle, mutta kumminkin, vähän sama kuin päävalmentajan täysi luottamus, päävalmentaja nauttii täyttä luottamusta, niin kauan kun ei nauti. Eli eiköös tuommosen option lunastamiseen luulis viisi minuuttia riittävän.

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
Kaunis tarina. Mää kuitenkin luulen, että sen patsaan on jonkun huoltajan lapsi tai lapsenlapsi veistellyt yläkoulun puukässässä :D
Eihän toi nyt ole lähellekään niin rumaa tekelettä, kuin se "kalajuttu" vai mikälie minkä lastensairaala osti joltain taiteilijalta parilla kymmenellä turhalla tuhannella.

Toihan on oikeasti jopa hieno.